אחרי שפתחה את קמפיין מוקדמות יורו 2024 ברגל ימין עם 0:5 על בלארוס, נבחרת שווייץ תארח מחר (שלישי, 21:45) את נבחרת ישראל במסגרת המחזור השני של בית ט'.
המאמן מוראט יאקין התייחס ליריבה במסיבת העיתונאים: "ישראל היא נבחרת טכנית מאוד שתהווה עבורנו אתגר. אנחנו מגיעים למשחק במצב טוב והשחקנים מרגישים טוב לאחר הניצחון על בלארוס. מצפה לנו משחק קשה".
2 צפייה בגלריה
מוראט יאקין, נבחרת שוויץ
מוראט יאקין, נבחרת שוויץ
לא מזלזל. יאקין
(צילום: EPA)
המאמן הוסיף: "אנחנו בהחלט יכולים לנצח את כל המשחקים בבית הזה, מבלי להישמע שחצן. אנחנו כמובן מכבדים כל יריבה, אבל הרצון שלנו הוא לנצח בכל משחק. רצוי גם שנשחק טוב במשחקים האלה, אבל המטרה היא לעלות ליורו".
במסיבת העיתונאים לקראת המשחק דיבר גם הקפטן השוויצרי, שחקן ארסנל גרניט ג'אקה שהוסיף: "הדרך בה מעפילים לאליפות אירופה לא משנה. זה חשוב לשחק כדורגל טוב ויפה, אבל לא תמיד זה מה שעובד. אנחנו בהחלט יכולים לנצח את כל עשרת המשחקים בבית הזה, אבל אני לא רוצה להישמע יהיר כשאני אומר את זה ואנחנו מפוקסים אך ורק במשחק נגד ישראל עכשיו".
2 צפייה בגלריה
מוראט יאקין, גרניט ג'אקה, נבחרת שוויץ
מוראט יאקין, גרניט ג'אקה, נבחרת שוויץ
יאקין וג'אקה
(צילום: EPA)
כמו ב-0:5 על בלארוס בשבת, מוראט יאקין יצטרך להסתדר גם מחר באצטדיון בז'נבה ללא שלושה משחקניו הבכירים בסגל, הבלם פביאן שר, הקשר ג'רדאן שאקירי והחלוץ בריל אמבולו. מי שכבר במשחק הראשון ניצל את העובדה הזאת יותר מכל אחד אחר הוא רנאטו שטפן, שקיבל הזדמנות נדירה בהרכב. עד להתמודדות, הקיצוני ימני בן ה-31 כבש רק שער אחד ב-28 הופעותיו במדים הלאומיים, אבל מול בלארוס החלשה הדהים גם את אוהדיו הגדולים ביותר, כשמצא את הרשת שלוש פעמים מהדקה הרביעית עד לדקה ה-29 - השולשער המהיר ביותר בלותדות נבחרת שווייץ.