עם כל הכבוד לעלייתה של מילאן למקום השני בסרייה א' או ל-2:2 המרתק בין יובנטוס לאטאלנטה, באיטליה עוסקים החל מאתמול (ראשון) במשהו אחר לחלוטין: תקרית אלימה ומכוערת בקרב התחתית בין לצ'ה לוורונה (1:0).
בסיום המשחק, מאמן לצ'ה, רוברטו ד'אוורסה, נגח בפניו של חלוץ ורונה תומאס הנרי - והאירוע תועד במצלמות הטלוויזיה. הנרי התווכח קודם לכן עם מארין פונגריצ'יץ' מלצ'ה וד'אוורסה ניגש למקום כדי להפריד בין הצדדים, אך משום מה הוסיף נגיחה מכוערת בפניו של השחקן. שופט המשחק החליט להרחיק, באופן מפתיע, גם את הנרי וגם את ד'אוורסה.
1 צפייה בגלריה
דאברסה
דאברסה
איבד את העשתונות. ד'אוורסה
(צילום: EPA/ABBONDANZA SCURO LEZZI)
"בשבת הבאה יש לנו עוד משחק גדול (קרב תחתית מול סלרניטנה) ולא רציתי שהשחקנים שלי יורחקו", אמר ד'אוורסה בסיום. "אז ניסיתי להפריד בין הצדדים ואז התרחשה התקרית עם הנרי. כבר התנצלתי בפני הנהלת ורונה. כמאמן ואב לשלושה ילדים, אני רוצה לבקש סליחה על מה שקרה".
בעוד שנראה בבירור כי אכן מדובר בנגיחה, ד'אוורסה אמר מאוחר יותר בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו שלא כך הדבר. "טעיתי ואני מתנצל", כתב ד'אוורסה. "נסחפתי ואיבדתי את העשתונות, אבל לא פגעתי באדם אחר. שוב אני מתנצל בפני הנרי, בפני אוהדי לצ'ה, ורונה ואיטליה, בפני השופטים, בפני שני המועדונים, ההנהלה שלי, הצוות שלי והצוות שלהם".
לצ'ה ממש לא סלחה לד'אוורסה. בתחילה הגיבו בחריפות לאירוע וטענו שהם "מתנגדים בתוקף" למה שמאמנם עשה וכי זה "מנוגד לעקרונות וערכי הספורט". הבוקר הודיעה הקבוצה רשמית על פיטוריו של המאמן.
מייקל פולורונשו כבש כבר בדקה ה-17 עבור ורונה, שניצחה 0:1 ועלתה למקום ה-13 בסרייה א', שתי נקודות מעל הקו האדום. לצ'ה במקום ה-15 עם נקודה פחות.