לוחם ו-ווינר גדול. סבסטיאן האלר חזר היום (שלישי) לראשונה לשחק במדי בורוסיה דורטמונד כשנכנס בדקה ה-74 כמחליף במקום יוסופה מוקוקו במשחק אימון מול פורטונה דיסלדורף. החלוץ בן ה-28 מחוף השנהב, שנרכש הקיץ מאיאקס, חזר להתאמן לאחרונה אחרי שישה חודשים במהלכם נאבק בסרטן באשכים. האלר עבר שני ניתוחים וכימותרפיה לפני שקיבל אישור לחזור לאימונים ב-2 בינואר.
הרגע בו האלר החליף את מוקוקו וחזר לעניינים
"אני מרגיש טוב", אמר האלר בריאיונות ב-9 בינואר, "כמובן שעברתי שישה חודשים קשים. אני שמח כל כך לחזור להיות כאן עם החברים, להתאמן שוב. אז כן, עברתי תקופה לא קלה, אבל זה היה שווה את זה. זו העבודה שלי, אני עושה את הדבר שאני הכי אוהב, לשחק כדורגל, אז שמרתי על כושר".
קפטן דורטמונד מרקו רויס גם דיבר על החזרה של האלר ואמר: "אני מקבל צמרמורת כשאני רואה אותו מתאמן. אנחנו כל כך שמחים שהוא חזר. כולנו מעריצים את הצורה בה הוא נלחם. עכשיו הוא חזר והראה כוח מנטאלי יוצא דופן. זה מרשים מאוד ואפשר לראות בכל יום איך הוא נוטל חלק מלא באימונים. ברור שהוא עדיין צריך לחזור לכושר, אבל הוא עובד קשה מאוד. כיף מאוד לראות אותו חוזר לאימונים כי הוא יעניק לנו אופציה נוספת בהתקפה. אבל אנחנו צריכים להישאר רגועים ולתת לו זמן. ייקח לו זמן למצוא את הקצב שלו".
ג'וד בלינגהאם התרגש

המשחק עצמו, שנערך במרבאייה בספרד שם דורטמונד עורכת את מחנה האימונים שלה, נגמר ב-1:5 לצהובים-שחורים. פליקס פסלאק (5), קארים אדיימי (32), ניקו שלוטרבק (81) ודונייל מאלן (86 ו-88) כבשו לזכות הקבוצה של אדין טרזיץ'.