צרות בצרורות לריאל מדריד. סגנית אלופת ספרד תיאלץ להסתדר למשך תקופה ארוכה (לפחות חצי שנה) ללא אחד משחקני ההגנה החשובים שלה - אדר מילטאו. הברזילאי נפגע אתמול (שבת) במהלך משחק החוץ מול אתלטיק בילבאו במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית (0:2 לריאל), והיום התברר בבדיקה שנערכה לו כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת - פציעה דומה לזו של השוער טיבו קורטואה, שצפוי גם הוא להיעדר לזמן ממושך מהמגרשים.
במהלך המשחק נגד בילבאו, רגלו של מיליטאו נתקעה בכר הדשא וברכו הסתובבה. הבלם נאנק מכאבים במשך רגעים ארוכים, ובסופו של דבר פונה מכר הדשא רק בעזרת אנשי הצוות הרפואי. בסיום המשחק עודכן קרלו אנצ'לוטי במצבו של השחקן, וכשנשאל על כך על ידי העיתונאים, אמר כי "המצב לא נראה טוב". כאמור, היום הגיעו הבשורות כי מיליטאו ייאלץ לעבור ניתוח ולאחר מכן תקופת שיקום ארוכה.
1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד אדר מיליטאו
שחקן ריאל מדריד אדר מיליטאו
בשורה רעה מעוד מבחינת ריאל מדריד. אדר מיליטאו נאנק מכאבים
(EPA/Miguel Tona)
מדובר במכה לא פשוטה עבור הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, שבנוסף לחיפושיה אחר מחליף לקורטואה, תצטרך גם לנסות לעבות את חוליית ההגנה, כאשר גם מגנה השמאלי פרלאן מנדי פצוע ולא עומד לרשותו של אנצ'לוטי.
אדר מיליטאו משחק בריאל מדריד החל משנת 2019, ועבר אליה מפורטו, שקיבלה תמורות מהבלאנקוס 50 מיליון אירו. הוא הספיק לזכות עם הבלאנקוס פעמיים באליפות ספרד, פעמיים בסופר-קאפ הספרדי, עוד פעם אחת בגביע המלך וכמובן - בליגת האלופות, בשנת 2021/22. בנוסף, הוא רשם 30 הופעות במדי נבחרת ברזיל.
מלבד הפציעה של מיליטאו, ריאל מדריד פתחה אתמול בצורה מוצלחת את עונת 2023/24 בליגה הספרדית, כאשר ניצחה 0:2 במגרש לא פשוט את אתלטיק בילבאו. רודריגו כבש ראשון עבור האורחת בדקה ה-28, וג'וד בלינגהאם הכפיל לאחר מכן עם שער הליגה הראשון שלו במדי הבלאנקוס.