כוכב אל-נאסר, כריסטיאנו רונאלדו, הורחק על-ידי ועדת המשמעת של ההתאחדות הסעודית למשחק אחד בעקבות אותה תנועה מגונה לעבר אוהדי אל-שבאב, במשחק בין הקבוצות בתחילת השבוע. הפורטוגלי אף נקנס ב-30 אלף ריאל סעודי - 20 אלף שיועברו לאל-שבאב ו-10,000 נוספים להתאחדות הכדורגל הסעודית.
רונאלדו היה חתום על השער הראשון בניצחון של קבוצתו (2:3) על אל-שבאב בראשון האחרון, כשבסיום המשחק האוהדים המפסידים לא נשארו חייבים והקניטו את CR7 בקריאות "מסי-מסי". על אף ניסיונו המר, הפורטוגלי לא הצליח להתעלם והגיב בתנועה מגונה לעברם, שתועדה בסרטון שהפך לוויראלי.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
הרחקה וקנס. רונאלדו
(צילום: AP Photo/Vahid Salemi)
רונאלדו עצמו הגיב אתמול לאירוע, כשאמר: "אני מכבד כל מועדון יריב, והתמונה שצולמה הביעה עוצמה וניצחון, ולא חוסר כבוד. זו תנועה המקובלת באירופה".
הכוכב בן ה-39, כאמור, עמד בפני הקנטות דומות בעבר, כאשר בחודש אפריל האחרון הוא נראה כאוחז במבושיו מול אוהדי אל-הילאל. לפני כחודשים, לאחר הפסד נוסף בגביע, הוא תחב למכנסיו צעיף של אל הילאל, שהושלך לעברו מהיציע.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו מקניט את אוהדי אל-שבאב
(צילום: REUTERS/Stringer)
לאחר 21 מחזורים מדורגת אל-נאסר של רונאלדו במקום השני בליגה הסעודית, כשהיא עם 52 נקודות. היריבה המושבעת אל-הילאל מוליכה את הטבלה עם 56 נקודות ומשחק חסר.