אחרי ששוחרר על-ידי מיינץ לאחר שהעלה פוסט אנטי-ישראלי, חזר בו והתנצל - בקבוצה הגרמנית החליטו הערב (שני) להחזיר את אנואר אל גאזי לאימונים.
"אנואר קיבל אזהרה מהמועדון על פרסום הפוסט שלו ברשתות החברתיות לפני כשבועיים. ההולנדי התייחס לסכסוך במזרח התיכון באופן בלתי נסבל בעיני המועדון. לאחר הפרסום, המועדון שחרר מיד את השחקן מאימונים ומשחקים. מאז, אחרי כמה שיחות עם הנהלת הקבוצה, אל גאזי סיפק הסברים והביע חרטה על הדברים שכתב", נאמר בהודעת המועדון.
1 צפייה בגלריה
אל גאזי
אל גאזי
חזר בו מדבריו נגד ישראל. אל גאזי
(צילום: Christian Kaspar-Bartke/Getty Images)
במיינץ הוסיפו כי "אנואר הדגיש את הזדהותו עם קורבנות הפיגוע כמו גם עם כל קורבנות הסכסוך. הוא הבהיר שהוא לא מטיל ספק בזכותה של ישראל להתקיים".
בתחילת המלחמה שחקן הכנף ההולנדי ממוצא מרוקני נשמע אחרת לגמרי, כשכתב: "זה לא קונפליקט ולא מלחמה. זה רצח עם והרס המוני, ואנחנו עדים לו בצורה חיה. מהנהר ועד הים, פלסטין תהיה חופשית".
לאחר מכן, כאמור, חזר בו - גם כן בפוסט ברשתות החברתיות: "אני מגנה את הרצח של אזרחים חפים מפשע בפלסטין וישראל", כתב אל גאזי. "אני מזדהה עם כל הקורבנות החפים מפשע בסכסוך הזה, לא משנה מה המוצא שלהם. אני מחויב לשקט ושלום במזרח התיכון. דבריי הקודמים ברשתות החברתיות לא הובנו נכון. אני רוצה להבהיר שאני דוגל בשלום לכולם".