פ.ס.ז' בצרות. קיליאן אמבאפה יחמיץ את המשחק הראשון מול באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות (14.2). החלוץ עבר סדרת בדיקות, בהן נמצא כי הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. זמן ההחלמה מפציעות מסוג זה עומד על כשלושה שבועות.
ב'לאקיפ' דווח מוקדם יותר היום (חמישי) שהכוכב בספק גדול למפגש עם הבווארים, ואכן זמן מה לאחר מכן הודיעה הקבוצה של כריסטוף גאלטייה באופן רשמי כי אמבאפה לא יעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק החשוב.
1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
(צילום: רויטרס )
כזכור, פ.ס.ז' אמנם ניצחה אתמול 1:3 את מונפלייה והגדילה זמנית את הפער בפסגה לשש נקודות אחרי שלאנס הפסידה לניס (1:0), אך ספק אם תזכור את הערב כמוצלח. אמבאפה, שהחמיץ פנדל כפול, סיים את המשחק כבר בדקה ה-21 בעקבות פציעה, כל זאת שבועיים בלבד לפני המשחק הראשון מול באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות.
קיליאן אמבאפה, שהוביל את נבחרת צרפת לגמר במונדיאל שנערך בקטאר, אך למרות שכבש שלושער וכבש עוד פעם בדו קרב הפנדלים - אך בכל זאת הטריקולור ירדו מנוצחים מול ארגנטינה. כוכב פ.ס.ז' כבש 13 שערים ב-19 משחקים בהם שיחק במדי קבוצתו, והיעדרותו מול באיירן מינכן תהיה מכה קשה לחבורה של גאלטייה.
נשיא באיירן מינכן הרברט היינר התייחס לפציעה של אמבאפה ואמר: "אני מצטער בשבילו. לצפות באמבאפה משחק זה תמיד תענוג. אם הוא לא ישחק, פריז כנראה תהיה מעט חלשה יותר, אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל דבר".