ליגת האלופות הסתיימה השבוע עם זכייה של באיירן מינכן בתואר. כעת מגיע שלב הסיכומים. אופ"א פרסמה הערב (שישי) את "סגל העונה", שכולל את 23 המצטיינים בחלוקה לעמדות.
אחד מחברי הוועדה המיוחדת של אופ"א היה מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. שמות נוספים הם מאמן אנגליה גארת' סאות'גייט, מאמן בלגיה רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת הנשים של אנגליה פיל נוויל איטור קרנקה ואחרים.
2 צפייה בגלריה
שחקני באיירן והגביע
שחקני באיירן והגביע
תשעה נציגים. באיירן מינכן והגביע
(צילום: AP)
הסגל כולל שלושה שוערים, שישה שחקני הגנה, שמונה קשרים ושישה שחקני התקפה. השם הבולט ביותר בחסרונו הוא כריסטיאנו רונאלדו, שהודח עם יובנטוס כבר בשמינית הגמר מול ליון.
הקבוצה שמככבת שלא במפתיע היא באיירן מינכן עם תשעה נציגים בסך הכל: מנואל נויאר, אלפונסו דייויס, ג'ושוע קימיך, דויד אלאבה, תיאגו, לאון גורצקה, תומאס מולר, סרג' גנבארי וכמובן מלך שערי המפעל רוברט לבנדובסקי.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו מאוכזב
רונאלדו מאוכזב
רונאלדו מאוכזב. תמיד יש את שנה הבאה
(צילום: רויטרס)
מי שעוד נכלל בנבחרת הוא לאו מסי, הנציג היחיד של ברצלונה. אגב, שערו של הפרעוש מול נפאולי בשמינית הגמר, נבחר לשער העונה של ליגת האלופות. ייתכן גם שזה היה שערו האחרון של מסי במדי ברצלונה ולמרות שמדובר בשער אדיר, קשה להתחמק מהמשמעות הסמלית שלו.
לפיינליסטית פ.ס.ז' שלושה נציגים: מרקיניוס, ניימאר וקיליאן אמבאפה. לייפציג עם דאיוט אפאמקנו אנחליניו ומרסל סביצר ואת ליון ייצגו חוסאם אוואר והשוער אנתוני לופס.