מסוט אוזיל היה פעם אחד הכוכבים הגדולים של ארסנל ובשנתיים האחרונות הוא פשוט לא נספר על-ידי ראשי המועדון. העונה היחסים בין הצדדים הגיעו לנקודת רתיחה, כשהקשר הגרמני בן ה-32 כלל לא נרשם בסגל התותחנים למשחקי הפרמייר-ליג, וזאת על אף העובדה שהוא אחד משני המשתכרים (יחד עם פייר-אמריק אובמיאנג) הגבוהים בקבוצה.
בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו, כתב אוזיל: "זהו מסר קשה לכתוב לאוהדי ארסנל ששיחקתי למענם בשנים האחרונות, אני מאוד מאוכזב מהעובדה שעד כה לא נרשמתי לעונה בליגה. עם חתימת החוזה החדש שלי בשנת 2018 התחייבתי לנאמנותי למועדון שאני אוהב - ארסנל. זה מעציב ומצער אותי מאוד שזה המצב. ניסיתי לעשות הכול כדי לשחק ולכן שתקתי".
2 צפייה בגלריה
מסוט אוזיל
מסוט אוזיל
עצבני. אוזיל
(צילום: EPA)
"הייתי מרוצה מההתקדמות שלי לפני פגרת הקורונה, הייתי אומר שאפילו היו לי הופעות טובות, אבל אז העניינים השתנו ושוב לא הרשו לי לשחק כדורגל. מה אני יכול להגיד? לונדון זה בית עבורי, יש לי חברים גם בקבוצה ואני בקשר חזק עם האוהדים. אמשיך להילחם ולא אתן לעונה השמינית שלי בארסנל להיראות ככה. ההחלטה לא לרשום אותי לא תשנה את המחויבות שלי למען המועדון".
למי שלא יודע, לקבוצות הליגה האנגלית הייתה אפשרות לרשום שחקנים עד אתמול ולבחור את 25 השחקנים שיוכלו לשחק בפרמייר-ליג. אוזיל נותר, כאמור, מחוץ לרשימה ויוכל לשחק רק בגביע הליגה. למעשה הפעם האחרונה בה לבש את המדים של ארסנל הייתה ב-7 במרץ.
2 צפייה בגלריה
מסוט אוזיל מחייך
מסוט אוזיל מחייך
היו ימים. אוזיל מחייך במדי ארסנל
(צילום: רויטרס)