התופעה של אוהדי קבוצה מסויימת שלא לובשים בגדים בצבעים של הקבוצה היריבה היא מוכרת בישראל. אז באנגליה לקחו את זה צעד אחד קדימה, ואוהדי לוטון טאון מהפרמייר-ליג קוראים כעת ללהקהת קולדפליי לשנות את המילים של השיר Yellow (צהוב) כדי שיתאים לצבע הכתום של הקבוצה, ולא לצהוב של ווטפורד, היריבה המושבעת.
הבקשה הגיעה לאחר שנחשף כי הלהקה תופיע במאי בפסטיבל ביג וויקנד של רדיו 1 המתקיים בסטוקווד פארק, 10 דקות נסיעה מהאצטדיון של הקבוצה, קנילוורת' רואד. האוהדים המקומיים רוצים שהלהקה תעשה שינוי קטן בלהיט שלהם משנת 2000, ואומרים שזה יכבד אותם ואת המועדון.
3 צפייה בגלריה
סולן להקת קולדפליי כריס מרתין
סולן להקת קולדפליי כריס מרתין
סולן להקת קולדפליי כריס מרטין
(צילום: Buda Mendes/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
אוהדי לוטון
אוהדי לוטון
גאים בצבע שלהם. אוהדי לוטון
(צילום: Charlie Crowhurst/Getty Images)
בקס ג'ונס, תושב לוטון, פנה לזמר הלהקה, כריס מרטין: "קדימה כריס, תעשה את זה! אתה חייב, אתה מגיע ללוטון ללילה אחד בלבד." קב הארפר, מהנאמנים שבאוהדי לוטון, אמר שזה יהיה כבוד לקבוצה ולעיר אם הלהקה תבצע את השינוי. "הקהל יאהב את זה", אמר ל-BBC, והתבדח שקולדפליי "הייתה צריך לקרוא לשיר Orange מלכתחילה, זה צבע מעולה".
ג'יימס טיילור, חבר מועצת המחוז, אמר: "ראינו כמה מקבוצות הכדורגל הגדולות בעולם מגיעות לקנילוורת''רואד וצריכות להתאים את סגנון המשחק שלהן, אז למה שהלהקה הגדולה בעולם לא תבוא ללוטון ותשנה את המילים רק בשבילנו?". השיר, מתוך אלבום הלהקה, היה להיט פורץ דרך בינלאומי והגיע למקום הרביעי במצעד הסינגלים הבריטי.
3 צפייה בגלריה
בארקלי
בארקלי
בעונה שעברה עלתה לוטון לראושנה לפרמייר-ליג. שחקן הקבוצה רוס בארקלי
(צילום: Catherine Ivill/Getty Images)
אם קולדפליי תסכים לדרישות, זו לא תהיה הפעם הראשונה שאמנים משנים את המילים שלהם כך שיתאימו לסיטואציה. טיילור סוויפט, למשל, שינתה את המילים של אחד הלהיטים שלה, Karma, כדי להזכיר את בן זוגה, הכוכב של קבוצת הפוטבול קנזס סיטי צ'יפס טראוויס קלסי, במהלך הופעה בבואנוס איירס בשנה שעברה. סוויפט שרה "karma is the guy on the Chiefs coming straight home to me", ובכך החליפה את המילים המקוריות "karma is the guy on the screen coming soon to me".
לוטון טאון עלתה בעונה שעברה לפרמייר-ליג לראשונה בתולדותיה, דרך הפלייאוף של הצ'מפיונשיפ. העונה, עם תקציב קטן אבל הרבה לוח לחימה, היא נמצאת במקום ה-17 אחרי 29 מחזורים, מרחק נקודה בלבד מהמקום שמוביל לירידת ליגה.