קווין דה-בריינה? הקשר הבלגי שגנב את ההצגה אתמול (שבת) בפרמייר-ליג הוא הרבה פחות מוכר. כבר בפתיחה הדהים לאנדרו טרוסאר את ליברפול כשהשלים צמד אחרי 18 דקות, הקבוצה של יורגן קלופ הצליחה אמנם להפוך ל-2:3, אבל הבלגי איזן והשלים שלושער בדקה ה-83. בכך, הפך טרוסאר בן ה-27 לשחקן ברייטון הראשון שכובש שלושער בפרמייר-ליג ולשלישי בלבד בתולדות הליגה שעושה זאת כאורח כאורח באנפילד. פטר אנדולובו (1995) ואנדריי ארשבין (2009 - רביעייה) היו היחידים שעשו זאת לפניו.
התוצאה הטובה היא המשך ישיר לפתיחת העונה הנפלאה של ברייטון, שנמצאת במקום הרביעי עם 14 נקודות לאחר שבעה משחקים. גיבור השלושער - שהעלה את מאזן הכיבושים שלו העונה לחמישה - אמר: "תמיד נחמד לכבוש, בטח כשאתה כובש שלושער באנפילד. אנחנו מאוכזבים שלא שמרנו על רשת נקייה, אבל זה טוב להשיג כאן נקודה. תמיד קשה פה. יכולנו לכבוש שערים נוספים כמובן, במיוחד אחרי שהובלנו 0:2, אבל בסופו של דבר אנחנו מרוצים מהנקודה. הייתה הופעה נהדרת שלנו. זה משחק גדול ורצינו להראות שאנחנו קבוצה טובה. אני מקווה שאוכל להמשיך כך".
3 צפייה בגלריה
לאנדרו טרוסאר
לאנדרו טרוסאר
"אנחנו מאוכזבים שלא שמרנו על רשת נקייה". טרוסאר
(צילום: גטי אימג'ס)
רוברטו דה זרבי, שערך אתמול בכורה על הקווים של ברייטון, החמיא לטרוסאר: "שלחתי לו הודעה כשהוא היה עם נבחרת בלגיה בפגרת הנבחרות האחרונה. אמרתי לו שהוא צריך לכבוש יותר והיום הוא שימח אותי מאוד. הוא שיחק נהדר אבל אני מאמין שהוא יכול להיות אפילו יותר טוב. לא כי אני לא שמח מהמשחק המעולה שלו, אלא כי אני חושב שהוא שחקן מדהים שמסוגל לעשות דברים גדולים".
"אני גאה בשחקנים שלי ובמועדון", המשיך המאמן, "הייתה לנו אפשרות לנצח, אבל ליברפול קבוצה נהדרת וידעתי שיהיה קשה. זו נקודה חשובה כי אם לא היינו משיגים אותה היה נעשה פה חוסר צדק. היו לנו הרבה מצבים לכבוש ואם היינו מנצחים לא היינו גונבים כלום. באנפילד המשחק הוא לא רק 90 דקות, אלא גם תוספת הזמן".
3 צפייה בגלריה
רוברטו דה זרבי
רוברטו דה זרבי
"אמרתי לו שהוא צריך לכבוש יותר". דה זרבי
(צילום: גטי אימג'ס)

קלופ: "צריכים לדעת להסתפק בנקודה"

זו הפעם העשירית ב-15 המשחקים האחרונים שליברפול סופגת ראשונה ויורגן קלופ משוכנע שזה פוגע בביטחון של שחקניו: "דיברתי עם השחקנים ואמרתי להם את מה שאני אומר לכם: אני לא זוכר כמה פעמים כבר אמרתי שאנחנו צריכים להתאושש, לשער הראשון יש משמעות רבה על שתי הקבוצות. השחקנים של ברייטון הרגישו שהם עפים באוויר ואנחנו הרגשנו ששוב התחלנו בצורה גרועה. נלחמנו וחזרנו, זה חיובי למרות שזה לא מרגיש כך כרגע. אנחנו צריכים לדעת להסתפק בנקודה".
3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ מאמן ליברפול
יורגן קלופ מאמן ליברפול
"יכולנו להתגונן טוב יותר". קלופ
(צילום: EPA)
המאמן הגרמני המשיך: "יכולנו להתגונן הרבה יותר טוב. זה הכדורגל וצריך לקבל את זה. חשוב לדעת להילחם בחזרה כדי לחזור לעניינים. היה נחמד אם היינו מנצחים. תמיד יש לנו בעיות נגד ברייטון, שהיא קבוצה טובה מאוד, אבל היינו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. יש לנו עשר נקודות וזו המציאות כרגע. אני לא מתחבא מזה".