מרוץ האליפות בספרד ממשיך להיות לוהט מתמיד. אתמול (חמישי) הייתה זו ברצלונה, שהביסה 2:5 את חטאפה וצימקה את הפער מהמוליכה אתלטיקו ל-5 נקודות ומהשנייה ריאל לשתיים בלבד. אסור לשכוח שלבארסה יש גם משחק חסר, כך שהיא עוד יכולה לטפס בקרוב למקום השני ולהלחיץ עוד יותר את הקולצ'ונרוס.
כוכב המשחק היה, איך לא, לאו מסי. "הפרעוש" כבש צמד ובישל אחד נוסף לרונאלד אראוחו. ואם זה לא מספיק, מסי היה יכול להשלים שלושער בפנדל, אך ויתר לאנטואן גריזמן וזכה כמובן למחמאות, לא רק מחבריו לקבוצה, אלא גם ברחבי הרשת.
1 צפייה בגלריה
לאו מסי חוגג
לאו מסי חוגג
בכושר שיא. מסי
(צילום: רויטרס)
25 שערים ומעלה ב-12 עונות רצופות
מלך שערי הליגה הספרדית
"בלתי ניתן לעצירה", זעקה הכותרת ב"ספורט" הקטאלני, שם הוסיפו: "ברצלונה סיפקה משחק משוגע עם חגיגת שערים". "במונדו דפורטיבו" חגגו עם הכותרת: "ברצלונה רוצה את האליפות". ב"אס" החמיאו למסי וכתבו: "הוא פשוט לא עייף. עם שני שערים ובישול הוא השאיר את חלום האליפות בידיים של ברצלונה". ואכן, ברצלונה עוד תארח בהמשך את אתלטיקו בקאמפ נואו, במה שאולי יכול להיות המשחק שיכריע את התואר.
מסי הגיע העונה ל-25 שערי ליגה וזו העונה ה-12 ברציפות שהוא רושם כמות כזו (או יותר כמובן) - שיא חדש. אגב, כריסטיאנו רונאלדו גם כן רשם 25 שערים ומעלה ב-12 עונות, אך לא רצופות. מאז תחילת 2021, אין אף שחקן באירופה שהגיע למספרים שלו. ומה הם? 23 שערים ו-9 בישולים ב-23 משחקים בכל המסגרות. מטורף. במקום השני מדורג קיליאן אמבאפה מפ.ס.ז' שבשנה הקלנדרית הנוכחית כבש 21 שערים. מסי הוא גם מלך שערי הליגה הספרדית העונה עם ארבעה כיבושים יותר מקארים בנזמה מריאל מדריד.
"בלתי ניתן לעצירה": כותרת ה"ספורט" הקטאלני
"הם רוצים את האליפות": כותרת ה"מונדו דפורטיבו"
בסיום המשחק נשאל המאמן המנצח, רונלד קומאן, שוב על עתידו של מסי בבארסה, בטח לאור הדיווחים האחרונים כי השחקן האריך את חוזהו במועדון לשנתיים נוספות. "ההחלטה בידיים שלו", הסביר קומאן. "הוא נהדר. הוא היה הכי טוב ואני מקווה שהוא ימשיך בברצלונה עוד הרבה שנים".
על המשך מרוץ האליפות - ולראת המפגש הקרוב מול ויאריאל - אמר קומאן: "אני מקווה שעוסמאן דמבלה יהיה כשיר לסוף השבוע, מרטין בריית'ווייט דווקא לא ישחק. ויאריאל היא יריבה חזקה, שנאבקת על הליגה האירופית, אבל כל משחק הוא קשה. וככה גם ליריבות שלנו".