מנצ'סטר יונייטד אירחה הערב (ראשון) את טוטנהאם למה שהיה אמור להיות קרב ענק באולד טראפורד. ענק זה היה, אבל רק מצד אחד - כשבצד השני נראה היה שעומד גמד: 1:6 מהדהד לטוטנהאם וז'וזה מוריניו מול השדים האדומים, מהם להזכירכם פוטר המאמן. התוצאה זהה לתבוסה הגדולה ביותר של יונייטד בפרמייר ליג - אז זה היה 6:1 בדרבי לסיטי ב-2011.
המשחק היה גמור כבר במחצית כשהתוצאה הייתה 1:4 לאורחת. אנדומבלה (4), סון (7, 37), קיין (30, 79 מהנקודה הלבנה) ואורייה (51) מחקו עם תצוגת תכלית יתרון של ברונו פרננדש מפנדל בדקה השנייה. גם העובדה שאנתוני מרסיאל הורחק בדקה ה-29 במצב של 2:1 לא תקנה לסולשיאר שום הנחה. יונייטד הגיעה אחרי ניצחון 2:3 סופר דרמטי במחזור הקודם על ברייטון וקיוו למצוא ניצחון שני ברציפות מול מוריניו - אבל זה נגמר בצורה אחרת לגמרי.
6 צפייה בגלריה
שחקני טוטנהאם
שחקני טוטנהאם
שחקני טוטנהאם חוגגים
(צילום: AFP)
הספרס הגיעו אחרי שבוע עמוס במיוחד ורשמו משחק רביעי בשבעה ימים, מה שעורר חשש כבד מתשישות של השחקנים. אבל בפועל, הם נראו רעננים, תוססים, התקפיים ויצירתיים - הכל חוץ מעייפים. לא נעים לומר, אבל טוטנהאם של שני המשחקים האחרונים לא ממש נראית כמו הקבוצות שהתרגלנו לראות את מוריניו מעמיד. המשחק הקודם שלהם היה, אם הספקתם לשכוח, במסגרת שלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, שם הם הביסו 2:7 את מכבי חיפה. הערב הם כמעט עמדו במכסה הזאת גם מול היריבה הבכירה בהרבה מהירוקים.
יונייטד נראתה נרפית, מבולבלת הגנתית וחסרת מעוף בהתקפה. אגב, הדברים האלה משום מה קורים לה תמיד באוקטובר: ארבע התבוסות הגדולות ביותר שלה היו בחודש הזה: ב-1996 היא ספגה 5:0 מניוקאסל, ב-1999 5:0 מצ'לסי, ב-2011, כאמור, 6:1 מסיטי, והיום, הארבעה באוקטובר, עוד תאריך שייזכר לרעה בתולדות המועדון.

מהלך המשחק

דקה 2': שער! מנצ'סטר יונייטד עולה ל-0:1. ברונו פרננדש לא חיכה הרבה כדי להעלות את היונייטד ליתרון, מפנדל מוצלח אחרי הכשלה על מרסיאל.
6 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש כובש מהפנדל
(צילום: AFP)
4': שער! טוטנהאם משווה ל-1:1. קומדיה של טעויות בהגנת יונייטד, כולל נגיחת הרחקה איומה של הארי מגווייר, הסתיימה בבעיטה של אנדומבלה מקרוב לרשת.
6 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
פרננדש לא מאמין שזה קורה לו
(צילום: AFP)
8': שער! טוטנהאם עולה ל-1:2. סון קיבל קטנה מהארי קיין, חתך עם המהירות האדירה שלו דרך ההגנה ונתן צ'יפ מעל דה חאה המשתטח כדי להשלים מהפך.
6 צפייה בגלריה
יונג מין סון הארי קיין
יונג מין סון הארי קיין
סון חוגג עם קיין
(צילום: רויטרס)
25': אחרי ניסיונות לא מוצלחים של מרקוס רשפורד ומייסון גרינווד להחסיר את יונייטד למשחק, אריק לאמלה הוציא את סון לעוד מתפרצת. הדרום קוריאני כבר היה לבד מול דה חאה אבל הנגיעה שלו לא הייתה טובה והכדור ברח אל הידיים של השוער.
29': מנצ'סטר יונייטד נשארת בעשרה שחקנים. מרסיאל פגע בלאמלה במהלך ההמתנה לכדור קרן של טוטנהאם וספג אדום ישיר. אין פנדל כי המשחק לא היה "חי".
6 צפייה בגלריה
מרסיאל סופג אדום
מרסיאל סופג אדום
מרסיאל סופג אדום
(צילום: AP)
31': שער! טוטנהאם עולה ל-1:3. עוד טעות איומה בהגנת יונייטד, קיין גנב כדור, ברח לשטח פנוי, קיבל מסון חזרה ושלח לפינה של דה חאה.
37': שער! טוטנהאם עולה ל-1:4. לא ייאמן. שוב זה סון, שוב ההגנה האדומה לא מתפקד, והדרום-קוריאני השחיל מתוך תיבת החמש בין הרגליים של דה חאה.
6 צפייה בגלריה
רשפורד מאוכזב על הדשא
רשפורד מאוכזב על הדשא
רשפורד מאוכזב על הדשא
(צילום: EPA)
51': שער! טוטנהאם עולה ל-1:5. סרג' אורייה סיים התקפה נהדרת בבעיטה חדה לפינה ופנימה, אחרי שקיבל כדור עומק מבריק מפייר אמיל הויברג.
79': שער! טוטנהאם עולה ל-1:6. פול פוגבה ירד לגליץ' טיפשיע ברחבה, איבד שליטה והפיל את רגילון. השופט היסס לרגע אבל הצביע על הנקודה, קיין ירה את זה פנימה. השפלה.

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; ארון וואן ביסאקה, ביילי, הארי מגווייר, לוק שואו; פול פוגבה, נמניה מאטיץ' (סקוט מקטומיניי, 46), ברונו פרננדש (פרד, 46); מייסון גרינווד (טוני ואן דה ביק, 68), אנתוני מרסיאל, מרקוס רשפורד.
טוטנהאם: הוגו לוריס; סרג' אורייה, דבינסון סאנצ'ס, אריק דייר, סרחיו רגילון; מוסא סיסוקו, פייר אמיל הויברג, טאנגוי אנדומבלה (דלה עלי, 69), אריק לאמלה (לוקאס מורה, 46), הארי קיין, סון יונג מין (דייויס, 73).
פורסם לראשונה: 18:29, 04.10.20