טוטנהאם ניצחה אמנם אתמול 0:1 את אברטון, אבל האווירה בה מתוחה וסוערת והכותרות בעיתונים עוסקות בנושא אחר לגמרי. השוער הוגו לוריס והחלוץ סון היונג-מין התעמתו בירידה לחדרי ההלבשה ושני שחקנים אחרים של הקבוצה, הארי ווינקס ומוסה סיסוקו, נאלצו להפריד ביניהם.
השוער נראה צועק לעברו של הדרום קוריאני, שהגיב בכעס. בסיום טען לוריס שהשניים השלימו ביניהם. הצרפתי זעם על כך שהדרום קוריאני לא סגר היטב במרכז ואיפשר לשחקני היריבה להגיע להזדמנות מולו. "עיצבן אותי שבגלל שלא ביצענו לחץ כמו שצריך נתנו להם הזדמנות להבקיע, אבל זה הכדורגל", אמר לוריס. "הדברים האלה צריכים להישאר בחדר ההלבשה וחוץ מזה אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים".
2 צפייה בגלריה
השלימו בסיום. הוגו לוריס וסון היונג-מין
השלימו בסיום. הוגו לוריס וסון היונג-מין
השלימו בסיום. הוגו לוריס וסון היונג-מין
(צילום: AFP)
לוריס הוסיף: "בואו נהיה כנים, אנחנו לא מרוצים מהמצב בו אנחנו נמצאים וחייבים להילחם כדי להיות בטוחים שאנחנו בכיוון הנכון. חייבים להישאר מרוכזים ונוכל לעשות את זה רק כקבוצה. בעונה כזו קל מאוד להתפרק אבל כבר הוכחנו שאנחנו עדיין ביחד. אין שום בעיה ואחרי המשחק יכולתם לראות שהכל בסדר".
ז'וזה מוריניו, שחגג את ניצחונו -200 בפרמייר ליג, דווקא היה מרוצה מהתקרית מאחר שלדבריו היא מעידה על תשוקה לניצחון: "זה היה יפה, זו כנראה תוצאה של הפגישה שקיימנו בינינו, אז אם אתם רוצים להאשים מישהו תאשימו אותי. אמרתי להם לדרוש יותר זה מזה ולהפעיל לחץ על היריב. זה היה המצב בו הקפטן היה צריך לדרוש מילד נפלא כמו סוני לעשות יותר. קבוצה של ילדים טובים יכולה לזכות רק בגביע ההגינות. מה שקרה לא יכול להתרחש על המגרש, אלא רק בחדר ההלבשה, אבל אני מבטיח לכם שבכל הקבוצות המנצחות שאימנתי היו ריבים גדולים".
2 צפייה בגלריה
מוריניו
מוריניו
"בקבוצות המנצחות שאימנתי היו ריבים גדולים". מוריניו
(צילום: getty images)
שנה אחרי שעלתה לגמר ליגת האלופות (בהדרכת המנג'ר הקודם מאוריסיו פוצ'טינו) והפסידה בו לליברפול, טוטנהאם מדורגת במקום השמיני בלבד, במרחק של נקודה אחת מארסנל המדורגת שביעית ונותרה עם סיכוי להעפיל למשחקי הליגה האירופית.