פריז סן ז'רמן כמעט רשמה משחק שלישי ללא ניצחון בליגה, אבל למזלה בישול משוגע של אנחל די מריה ליוליאן דרקסלר עמוק בתוך תוספת הזמן העניק לה ניצחון ראשון - ושער ראשון, ב-0:1 על מץ הערב (רביעי). אם זה לא היה קורה, הקבוצה של תומאס טוכל הייתה רושמת היסטוריה עגומה למדי, שכן מעולם לא קרה שלא כבשה בשלושת מחזורי הפתיחה.
שלוש הנקודות האלה לא הגיעו בקלות. אחרי משחק האימים בהפסד מול מארסיי, וההרחקות של ניימאר, לווין קורזאווה ולאנדרו פארדס בסיום אלים במיוחד - הערב הצטרף לרשימה עבדו דיאלו, שמצא את דרכו החוצה כשספג כרטיס צהוב שני והשאיר את פריז בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-65. ההחמצות לא הפסיקו ובדקות הסיום המארחת נשארה בתשעה שחקנים בלבד, לאחר שחואן בראנט נפצע ולא יכול היה להמשיך.
4 צפייה בגלריה
דרקסלר ודי מריה חוגגים
דרקסלר ודי מריה חוגגים
תיקנו את המצב. דרקסלר ודי מריה חוגגים
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
עבדו דיאלו מורחק
עבדו דיאלו מורחק
עבדו דיאלו מורחק
(צילום: AFP)
כאמור, עמוק בתוך תוספת הזמן די מריה פרץ באגף ומצא את דרקסלר בדיוק במקום, שלא היסס לרגע והרשית את הכדור.
בנוסף, הערב ניתנו העונשים הרשמיים למורחקים מול מארסיי. פארדס וניימאר יורחקו לשני משחקים נוספים חוץ מהמשחק שנערך הערב, כשלניימאר יש הרחקה על תנאי ממשחק שלישי. קורזאווה יחכה שישה משחקים שלמים ביציע עד שיוכל לחזור לשחק.

ברנטפורד הפתיעה את סאות'האמפטון, לידס הפסידה בפנדלים

הפתעות בסיבוב השני של גביע הליגה האנגלית. ברנטפורד מהצ'מפיונשיפ לא נתנה לסאות'המפטון מהפרמייר ליג להפריע לה בדרך לניצחון 0:2. הלחץ של המארחת הגיע בסוף המחצית הראשונה עם שער של כריסטיאן נורגארד (40), ובתוספת הזמן ג'יי דסילבה הכפיל.
4 צפייה בגלריה
שחקני ברנטפורד חוגגים
שחקני ברנטפורד חוגגים
שחקני ברנטפורד חוגגים
(צילום: gettyimages)
לא רק הליגה השנייה סיפקה הצגה. האל סיטי מהליגה השלישית הצליחה להשיג ניצחון מכובד למדי, כשעלתה ל-0:1 מהיר על חשבון לידס כבר בדקה החמישית, משער שכבש מאליק וילקס. לרוע מזלה, בתוספת הזמן של המשחק לידס הצליחה להשוות ל-1:1 משער של אזגיאן אליוסקי. האורחת לא מיהרה להתייאש, ובסופו של דבר ניצחה 8:9 בפנדלים. לאיפסוויץ', שנמצאת יחד עם האל בליגה זה פחות הצליח, והיא הפסידה 1:0 לפולהאם משער של אלסנדר מיטרוביץ' (38).
4 צפייה בגלריה
שחקני האל חוגגים
שחקני האל חוגגים
שיחקו אותה. האל
(צילום: gettyimages)
החוזרת הטרייה לפרמייר ליג, ווסט ברומיץ', שהגיעה חבולה מהפסד 3:0 ללסטר במחזור הפתיחה של הליגה לפני שלושה ימים - גברה 0:3 על הארוגייט. ראקים הארפר כבש ראשון (18), האל רובסון קאנו (22) וקאלום רובינסון (77) הוסיפו בשערים משלהם.
בשאר המשחקים הערב, בריסטול סיטי הביסה 0:4 את נורת'המפטון משערים של כריס מרטין (43), קיסי פאלמר עם צמד (48, 88) ואנטואן סמניו (82), ואברטון נהנתה מ-0:3 על סלפורד סיטי. מייקל קין (8) וגילפי סיגורדסון (74) כבשו, מויסה קין הוסיף פנדל (87).