קפטן גוואנגז'ו ערן זהבי עשוי לסכם על התרת חוזהו מול קבוצתו הסינית כבר עם חזרתו ארצה בעוד כשבועיים לקראת משחקי נבחרת ישראל. כך נודע לראשונה ל"ידיעות אחרונות".
במקביל, זהבי עשוי להגיע להסדר שגם אם יישאר, זה יהיה רק לחודשים הקרובים והוא יעזוב בכל מקרה בדצמבר. הסינים רוצים מאוד שזהבי יישאר וחוששים שבלעדיו ירדו ליגה. הם היו מעדיפים שלא יצא למשחקי הנבחרת, כיוון שכל חזרה לסין מחייבת בידוד של שבועיים והיעדרות ממשחקים, אבל על הנבחרת זהבי כמובן לא יוותר, ולכן מסתמנת הפרידה הקרובה.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
עשוי לעזוב את סין בקרוב. ערן זהבי
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
על הנבחרת הוא לא יוותר. זהבי וסבע
(צילום: עוז מועלם)
זהבי, שנמצא כבר בסטטוס של שחקן חופשי מחודש יוני, שמאפשר לו לנהל מגעים עם קבוצות אחרות, רוצה לעבור לאתגר הבא באירופה או בארה"ב. חלון ההעברות באירופה ייסגר רק במהלך אוקטובר, ויאפשר לזהבי להשתלב באחת הקבוצות במידה שיתיר את חוזהו בעוד שבועיים. לכוכב הישראלי יש ביקוש מצד קבוצות מובילות בליגות בכירות והתעניינות ממספר מועדונים בארה"ב. בנוסף לכך יש לו גם הצעות מטורקיה וכמובן גם האפשרות שיחזור לישראל וישחק שוב במכבי ת"א, אשר חולמת שיצטרף אליה.
עד ליציאה הצפויה של זהבי לישראל לקראת המשחק הראשון בליגת האומות בסקוטלנד בספטמבר, הוא יספיק לשחק עוד שלושה משחקים בליגה הסינית. במסגרת ליגת האומות וחצי גמר פלייאוף היורו ישוחקו שבעה משחקי נבחרת בשלוש פעימות שונות של תאריכים. בשל כך, ובשל מגבלות הקורונה והבידודים, ככל הנראה כבר בקרוב מאוד תגיע הפרידה של זהבי מגוואנגז'ו, שבה כיכב בעונות האחרונות.