ולנסיה השיגה הערב (ראשון) ניצחון 0:2 ביתי על אוסאסונה, אבל כולם יזכרו מהמשחק הזה את השער המרהיב של גונסאלו גדש. הפורטוגלי עבר בדקה ה-12 בכדרור ארבעה שחקנים, למרות שמעד טיפה, וסיים את המבצע האישי בבעיטה לרשת.
רודריגו הכפיל (35) וכיפר על החמצת פנדל שלו כבר בדקה השלישית. לולנסיה השמינית (46 נקודות) עדיין יש סיכוי לא רע בכלל להגיע לליגת האלופות, כשהיא רחוקה רק שש נקודות מסביליה.
3 צפייה בגלריה
גונסאלו גדש
גונסאלו גדש
גדש מהתל בהגנת אוסאסונה
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
גונסאלו גדש
גונסאלו גדש
וחוגג את השער האדיר
(צילום: EPA)
סלטה ויגו ידעה כי אם תנצח אחר הצהריים בבית את אלאבס היא תפתח פער של ארבע נקודות מהקו האדום, וזה בדיוק מה שעשתה. קבוצתו של אוסקר גרסיה רשמה 0:6 מרשים מאוד על יריבה שמדורגת מעליה בטבלה. זה שיא כיבושים לקבוצה העונה בספרד. מה שמדהים עוד יותר הוא שלפני המשחק ויגו הייתה הקבוצה שכבשה הכי מעט שערים העונה בלה-ליגה.
חגיגת השערים החלה בדקה ה-14, אחרי שג'ייסון מוריו התרומם גבוה מעל כולם ברחבה ונגח פנימה. שש דקות לאחר מכן המארחת סחטה פנדל בעקבות נגיעת יד, יאגו אספאס לא התבלבל וקבע 0:2.
3 צפייה בגלריה
ג'ייסון מוריו
ג'ייסון מוריו
מוריו חוגג את הראשון
(צילום: EPA)
מצבה של אלאבס הפך לרע יותר מרגע לרגע: בדקה ה-27 מרטין אגירגאביריה הורחק באדום אחרי עבירה פרועה על דניס סוארס. ראפיניה כבש את השער היפה במשחק כשסובב באמנות לחיבורים (40). דקה חלפה וראפיניה השלים צמד אחרי הרחקה לא טובה ברחבת אלאבס.
במחצית השנייה סלטה מעט נרגעה, אבל בדקה ה-80 נוליטו, שעלה כמחליף, כבש את החמישי של קבוצתו מהנקודה הלבנה. ארבע דקות לסיום, סנטי מינה, מחליף נוסף, קבע את תוצאת המשחק מבישול גאוני של נוליטו.
פורסם לראשונה: 16:50, 21.06.20