ז'וזה מוריניו יפגוש את מכבי חיפה. הירוקים העפילו הערב (ה') לשלב הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית אחרי שניצחו 1:2 ברוסטוב. יריבתם הבאה (משחק אחד בחוץ) תהיה כצפוי טוטנהאם, שגברה 1:3 במקדוניה על שקדניה טטובו.
טוטנהאם הזיעה הערב לא מעט לפני שעברה את היריבה המקדונית. אריק לאמלה כבש ראשון (5), אבל ואלמיר נאפיו איזן (55). סונג יון מין (70) והארי קיין (79) הבטיחו את הניצחון לתרנגולים. המשחק מול הקבוצה של ברק בכר ייערך כבר בחמישי הבא בלונדון.
4 צפייה בגלריה
טוטנהאם
טוטנהאם
טוטנהאם חוגגת הערב במקדוניה
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
הארי קיין וסונג יונג מין
הארי קיין וסונג יונג מין
הארי קיין וסונג יונג מין
(צילום: EPA)
בשני המחזורים שהתקיימו עד כה בפרמייר ליג רשמה טוטנהאם (סיימה את העונה שעברה במקום השישי) הפסד 1:0 ביתי לאברטון וניצחון 2:5 על סאות'המפטון.
כיאה למועדון גדול, אחד המפוארים באירופה, מציגה טוטנהאם סגל נוצץ שמהווה אטרקציה עבור כל יריבה ישראלית. בשערה עומד אלוף העולם הצרפתי הוגו לוריס, בהגנה שלה משחק הוולשי הבינלאומי בן דייויס, בקישור מופיעים הארגנטינאים ג'ובאני לו סלסו ואריק לאמלה יחד עם הברזילאי לוקאס מורה והאנגלים אריק דייר ודלה עלי.
4 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
(צילום: EPA)
החלק הנוצץ בסגל של מוריניו הוא ההתקפה. הכוכב הגדול הוא כמובן הארי קיין, אבל הוא אינו היחיד. לקבוצה חזר לאחרונה גארת' בייל שהושאל מריאל מדריד (נרכש בשעתו לפני שבע שנים על ידי הבלאנקוס תמורת סכום שיא דאז - 100 מיליון אירו) ובנוסף מציגה הקבוצה את הדרום קוריאני הנהדר סון יונג מין.
אחרי שהקבוצה לא הצליחה לעלות לליגת האלופות בסיום העונה שעברה החליט המועדון לחזק את הסגל, אליו צורף המגן הספרדי סרחיו רגילון (שיחק בסביליה כמושאל מריאל מדריד) יחד עם הקשר הדני פייר אמיל הויברג, המגן האירי מאט דוהרטי והשוער הוותיק ג'ו הארט. מוריניו מעוניין לחזק את ההגנה בבלם נוסף והסלובקי מרטין שקריניאר מאינטר נמצא על הכוונת שלו (הנראזורי דורשים עבורו 55 מיליון ליש"ט).

נאתכו עף, אצילי כבש, ניצחון דרמטי לביטון וסלטיק

עומר אצילי כבש בדקה ה-14 את השער הראשון של אפואל ניקוסיה, שניצחה 2:4 בדו-קרב פנדלים (אחרי 2:2 בתום 120 דקות) את זרינסקי. אצילי היה היחידי שהחטיא לקפריסאים (בעט שני). בן שהר, שנכנס כמחליף בדקה ה-98, כבש את הבעיטה השלישית מהנקודה הלבנה.
קפטן נבחרת ישראל, ביברס, נאתכו שותף 97 דקות ב-2:1 של פרטיזן בלגרד בבלגיה לשרלוראה - הפסד שהוביל להדחת הסרבים כבר בשלב המוקדמות השלישי.
4 צפייה בגלריה
ניר ביטון
ניר ביטון
דרמה גדולה. ביטון
(צילום: רויטרס)
ניר ביטון (90 דקות) ניצחה 0:1 בלטביה את ריגה משער ניצחון דרמטי של מוחמד אליונוסי (90). הסקוטים יתמודדו בשלב הפלייאוף בחוץ מול סראייבו. פ.ס.וו, עדיין ללא ערן זהבי, הביסה 1:5 את מורה בסלובניה. ההולנדים יפגשו את רוזנבורג בשלב הפלייאוף. דור מיכה נכנס כמחליף בדקה ה-61 ב-3:2 של אנורתוזיס לבאזל.
מילאן (ללא זלאטן איברהימוביץ' שנמצא חיובי לקורונה) השיגה 2:3 לא פשוט על בודו גלימט. הקאן צ'להנגולו כבש צמד (16 ו-50), לורנצו קולומבו הוסיף (32).