ריאל מדריד הגיעה לסיכום עקרוני עם נציגיו של לאוטרו מרטינס, כך על פי דיווח של "ספורט מדיסט" האיטלקי. שמו של החלוץ הארגנטיני נקשר במשך תקופה ארוכה דווקא עם ברצלונה, אבל ייתכן שבסוף הוא ינחת בסנטיאגו ברנבאו.
על פי אותו דיווח, באינטר היו מודעים למשא ומתן בין נציגיו של מרטינס והבלאנקוס, ושמרו זאת בסוד בגלל שחששו שזה יכול לפגוע בעסקת העברתו של ארתורו וידאל מברצלונה לקבוצה.
1 צפייה בגלריה
והחגיגה
והחגיגה
סיכם בריאל. מרטינס
(צילום: AFP)
ההערכות הן שאלופת ספרד תשלם סכום שינוע סביב 100 מיליון אירו וייתכן שאינטר תקבל בהשאלה עם אופציית רכישה את לוקה יוביץ'. מאמן אינטר, אנטוניו קונטה מעוניין להשתמש בכסף שייכנס ממכירת מרטינס, בכדי לממן את החתמתו של אנגולו קאנטה. קבוצתו צ'לסי צפויה לדרוש 50 מיליון אירו עבורו.
מרטינס בן ה-23 הפך לאחד השחקנים הבולטים בליגה האיטלקית, מאז שהצטרף לנראזורי מרסינג קלוב הארגנטינית ב-2018. בעונה שעברה הוא כבש 21 שערים ובישל שבעה נוספים ב-49 הופעות בכל המסגרות. בנוסף, יש לו 17 הופעות ותשעה שערים במדי נבחרת ארגנטינה.
אם העסקה אכן תצא לפועל היא תהיה השנייה בין המועדונים בקיץ, אחרי שאינטר החתימה מוקדם יותר השנה את אשרף חכימי בעבור 40 מליון אירו. הבלאנקוס עדיין לא צירפו אף שחקן בפגרה הנוכחית.