לאחר פגרה של שבועיים בעקבות משחקי הנבחרות במוקדמות היורו, הכוכב האדום בלגרד וברק בכר ישוב לליגה הסרבית ויתארחו מחר (שבת, 17:00) אצל וויבודינה במסגרת המחזור ה-16. לקראת המשחק, המאמן הישראלי דיבר במסיבת עיתונאים.
בכר נשאל לגבי המלחמה בישראל, ושיתף כי במהלך הפגרה ביקר בארץ: "נסעתי לבקר את המשפחה שלי, זה היה מאוד חשוב מבחינתי, אבל במקביל גם ניתחתי את המשחקים שלנו. יש לי הרבה מסקנות, ואני מודע לכך שאנחנו צריכים להשתפר. אנחנו צריכים לתקן את המנטליות של השחקנים, לשנות את הגישה וגם לעשות התאמות בטקטיקה שלנו. מחר תהיה לכם הזדמנות לראות את זה".
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: Ronny Hartmann / AFP)
על היריבה אמר בכר: "אנחנו מכירים את וויבודינה היטב. היא בכושר מצוין, וגם כר הדשא באצטדיון שלה לא נמצא במצב טוב, כך שיהיה משחק קשה. אנחנו נצטרך להתאים את עצמנו לתנאים ולנצח. אין מבחינתנו שום אופציה אחרת. רוב השחקנים שלנו מרגישים טוב. כולם אמורים להיות מוכנים למשחק מחר, חוץ מפיטר אולאניינקה, שנדע מחר מה מידת הכשירות שלו. יכול להיות שהוא יוכל לשחק רק בשבוע הבא".
על חשיבות שני המשחקים הקרובים, שאחד מהם הוא קרב ישיר נגד יאנג בויז בליגת האלופות על המקום השלישי בבית: "מצד אחד, מדובר בשני משחקים קשים, אבל מצד שני, זו גם הזדמנות משמעותית בשבילנו להפוך את פני העונה הזו".
הכוכב האדום וברק בכר נמצאים במקום השני בליגה הסרבית עם 11 ניצחונות במאזנם, בנוסף לתיקו אחד ושני הפסדים. הם רחוקים שש נקודות מהמוליכה ויריבתם העירונית, פרטיזן בלגרד.