נבחרת אוסטריה ניצלה את ההפסד הדרמטי של ישראל לסקוטלנד (3:2), ונצמדה אליה במקום השלישי בבית 6 בזכות 0:2 על איי פארו בחוץ. לשתי הנבחרות יש כעת 10 נקודות בתום שבעה מחזורים, אבל לכחולים-לבנים יש הפרש שערים טוב יותר.
קונרד ליימר העלה את האוסטרים ליתרון בדקה ה-26, מרסל סביצר הכפיל בפתיחת המחצית השנייה (48) וקבע את תוצאת המשחק. במשחק נוסף בבית, דנמרק הביסה את מולדובה 0:4 בחוץ ונותרה מושלמת עם 21 נקודות.
3 צפייה בגלריה
אוסטריה חוגגת
אוסטריה חוגגת
אוסטריה חוגגת
(צילום: AFP)
אנדראס סקוב-אולסן (23), סימון קר (34), כריסטיאן נורגארד (39) ויואקים מיילה (44) כבשו לדנים, שפוגשים ביום שלישי את אוסטריה ויכולים להבטיח באופן רשמי את ההעפלה למונדיאל.
בבית 9, אנגליה הביסה את אנדורה 0:5 בחוץ ושמרה על היתרון בראש הבית. בן צ'ילוול (17), בוקאיו סאקה (40), טמי אברהם (59), ג'יימס וורד-פראוס (79) וג'ק גריליש (86) הבקיעו לאנגלים שעלו ל-19 נקודות.
3 צפייה בגלריה
שחקני דנמרק חוגגים את הרביעי
שחקני דנמרק חוגגים את הרביעי
שחקני דנמרק חוגגים את הרביעי
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
טמי אברהם
טמי אברהם
טמי אברהם
(צילום: רויטרס)
באותו בית, אלבניה ממשיכה עם הקמפיין הנהדר שלה עם 0:1 על הונגריה בחוץ משער של ארמנדו ברוחה (80). יש לה ארבע נקודות פחות מהנבחרת של גארת' סאות'גייט. פולין עשתה את העבודה מול סן מרינו והביסה אותה 0:5 בבית, יש לה כעת נקודה פחות מאלבניה ובשלישי השתיים נפגשות לקרב ראש בראש על המקום השני.
בבית 1, סרביה ניצחה 0:1 את לוקסמבורג בחוץ ועלתה לפסגה על חשבון פורטוגל, לה נקודה פחות. אגב פורטוגל, היא ניצחה הלילה את קטאר 0:3 במשחק ידידות, רגע לפני שהיא מארחת את לוקסמבורג. כריסטיאנו רונאלדו העלה את פורטוגל ליתרון בדקה ה-37 והוחלף בהפסקה. ז'וזה פונטה הכפיל בפתיחת המחצית השנייה (48) ואנדרה סילבה חתם (90).
בבית 3, שווייץ גברה על צפון אירלנד 0:2 והתבססה במקום השני אחרי איטליה הראשונה.