ברצלונה ממשיכה בקו שלה. לאו מסי וחבריו אמנם שמרו הערב (רביעי) על מאזן מושלם בליגת האלופות, אבל היכולת פשוט לא טובה. הקטאלנים ניצחו בקאמפ נואו 1:2 את דינמו קייב, שיכולה להרגיש מאוכזבת, שכן הגיעה לה תיקו ואולי אפילו ניצחון אם מארק-אנדרה טר שטגן לא תופס יום.
מי שעוד פחות תרצה לזכור את מחזור המשחקים השלישי של של הבתים היא סגנית אלופת אירופה, פריז סן ז'רמן, שהפסידה בגרמניה 2:1 ללייפציג. הפריזאים עוד הוליכו, אבל המקומיים הצליחו להפוך ולנצח.
7 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי. ניצחון עצוב
(צילום: AP)
כריסטיאנו רונאלדו אמנם לא כבש, אבל כן בישל, ויובנטוס הביסה 1:4 בחוץ את פרנצווארוש ההונגרית. ארלינג הולאנד כבש צמד ב-0:3 של דורטמונד על קלאב ברוז', וסביליה ביצעה מהפך 2:3 בבית מול קרסנודר.

בית 5

צ'לסי - ראן 0:3
טימו ורנר סחט פנדל בדקה העשירית, ניגש גם לבעוט אותו וכבש (10). הנריק דלברט הברזילאי נגע ביד ברחבה, ספג צהוב שני והורחק. ורנר אמר תודה והשלים צמד מהנקודה הלבנה (41).
7 צפייה בגלריה
טימו ורנר וטמי אברהם חוגגים
טימו ורנר וטמי אברהם חוגגים
ורנר. סחט את הפנדל וכבש
(צילום: גטי אימג'ס)
תמי אברהם העלה ל-0:3, אחרי שריס ג'יימס העביר לו כדור רוחב מדויק לרגל (50).
סביליה - קרסנודר 2:3
מאגומד סולימאנוב סובב כדור חופשי נפלא מ-18 מטרים ונתן לקרסנודר יתרון בדקה ה-17. חלפו ארבע דקות והרוסים כבר ביתרון כפול ומפתיע מפנדל של מרקוס ברג השבדי. סביליה הצליחה לצמק ל-2:1 משער של איבן ראקיטיץ' בנגיחה לא אופיינית (42). חסוס נבאס הורחק בתוספת הזמן.
סביליה ביצעה מהפך אדיר במחצית השנייה. בדקה ה-69 יוסוף אן נסירי חטף כדור להגנת קרסנודר והבקיע. שלוש דקות לאחר מכן ראקיטיץ' הרים כדור, שפגע בקורה, אן נסירי המשיך את הריבאונד פנימה.

בית 6

קלאב ברוז' - דורטמונד 3:0
תורגן הזאר ניצל הדיפה רעה של שוער הקבוצה הבלגית, בעט טוב מתוך הרחבה ופנימה (14). עוד ערבוביה ברחבה של ברוז', והפעם היה זה תורו של ארלינג הולאנד להבקיע מקרוב את ה-0:2 של קבוצתו בדקה ה-18. הנורבגי השלים צמד בדקה ה-32 בסיומו של מבצע קבוצתי נהדר.
7 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד ותורגן הזאר חוגגים
ארלינג הולאנד ותורגן הזאר חוגגים
שני הכובשים. הולאנד והזאר
(צילום: AFP)

בית 7

ברצלונה - דינמו קייב 1:2
זה היה מהיר. לאו מסי הוכשל ברחבה, ולא התבלבל מול שוער הנוער של קייב, רוסלן נצ'רט (5). מארק אנדרה טר שטגן חזר לשער בארסה, ובכמה עצירות גדולות מנע מהאוקראינים שוויון.
7 צפייה בגלריה
לא מסי חוגג עם החברים
לא מסי חוגג עם החברים
מסי חוגג עם החברים
(צילום: רויטרס)
ויקטרו ציגאנקוב חשב שהוא השווה את התוצאה בנגיחה בפתיחת המחצית השנייה, אבל השופט החליט שכדור הקרן שהגיע אליו עבר את הקו לפני שנחת על ראשו. בדקה ה-65 בארסה יצאה להתקפה, אנסו פאטי הרים מהצד השמאלי ישר לראש של ג'רארד פיקה, שהעלה ל-0:2. סוף סוף האוקראינים כבשו. טר שטגן הדף לא טוב וציגאנקוב דחק מקרוב (75).
פרנצווארוש - יובנטוס 4:1
בדקה השביעית חואן קואדראדו העביר כדור רוחב חזק, לאלברו מוראטה נותר רק לשלוח רגל ולכבוש. מוראטה הבקיע את השני שלו בדקה ה-60. כריסטיאנו רונאלדו העביר כדור עומק, קואדראדו פתח רגליים והחלוץ הספרדי בעט מתוך הרחבה פנימה.
7 צפייה בגלריה
יובנטוס חוגגת
יובנטוס חוגגת
יובה. שער זריז
(צילום: רויטרס)
פאולו דיבלאה, שהחליף את מוראטה, עשה את זה 0:3 בדקה ה-73. לאשה דוואלי המקומי הבקיע שער עצמי בדקה ה-81. פרנק בולי הבקיע שער ניחומים בתוספת הזמן.

בית 8

לייפציג - פריז סן ז'רמן 1:2
מויסה קן חטף כדור לגרמנים, שלח לרחבה את ואנחל די מריה שכבש מקרוב (6). הארגנטינאי יכול היה לרשום צמד, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-15. כריסטופר אנקונקו הדהים את סגנית אלופת אירופה עם שער מ-16 מטרים בבעיטה שטוחה לפינה השמאלית.
7 צפייה בגלריה
אנחל די מריה חוגג
אנחל די מריה חוגג
די מריה. יכול היה להכפיל בדקה ה-15
(צילום: EPA)
7 צפייה בגלריה
כריסטפור אנקונקו
כריסטפור אנקונקו
אנקונקו
(צילום: AFP)
אמיל פורסברג השלים את המהפך של לייפציג, כשכבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-57. אידריסה גווייה מפ.ס.ז' הורחק במחצית השנייה, וגם חברו לקבוצה, פרסנל קימפמבה בתוספת הזמן.
פורסם לראשונה: 21:50, 04.11.20