ריאל מדריד סיימה בתיקו, ג'ירונה הפסידה, אבל הצלע השלישית במאבק האליפות - ברצלונה - מעדה אף היא, כשסיימה אתמול (ראשון) ב-0:0 בסן ממס מול אתלטיק בילבאו.
תשעה ימים בלבד לפני משחקה החשוב מול נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות, בארסה הייתה רחוקה מלהרשים, אבל יותר מזה: היא סיימה את הערב עם שני כאבי ראש נוספים - פציעותיהם של פרנקי דה יונג ופדרי.
3 צפייה בגלריה
דה יונג
דה יונג
דה יונג נאנק כאבים
(צילום: ANDER GILLENEA / AFP)
דה יונג נקע את הקרסול והוחלף עוד במחצית הראשונה. כמה דקות לאחר מכן גם פדרי נפגע בשריר, הוחלף ומירר בבכי על הספסל. זו הייתה הפציעה השלישית בשנה האחרונה של הכישרון הצעיר בשריר הירך האחורי. בחודש אוגוסט הוא נעדר לחודשיים ובינואר האחרון לשלושה שבועות.
"זה לא נראה טוב", הודה בסיום מאמן ברצלונה, צ'אבי. "התגעגענו אליהם כשהם נפצעו בעבר והיום אנחנו הולכים להתגעגע אליהם שוב. אני מקווה שזה יהיה פחות חמור מהצפוי".
3 צפייה בגלריה
פדרי
פדרי
פדרי יורד מכר הדשא
(צילום: Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
פדרי
פדרי
וממרר בבכי
(צילום: EPA/Luis Tejido)
"הפציעות השפיעו על הקבוצה כי פרנקי ופדרי הם שני שחקנים חשובים במערך שלנו", הוסיף צ'אבי. "פדרי התאמן ממש טוב השבוע. זה כל-כך חבל. גם פרנקי מעורב מאוד במשחק שלנו. אלו שתי מכות עצומות".
בעקבות התיקו, ברצלונה נותרה במקום השלישי עם 58 נקודות, אחת פחות מג'ירונה ושמונה מהמוליכה ריאל מדריד. "בזבזנו הזדמנות גדולה לצמק את הפער", הוסיף צ'אבי. "לא שיחקנו טוב. אולי 15 הדקות הראשונות היו בסדר, אבל השאר לא. אנחנו לא יכולים להיות מרוצים. אנחנו צריכים להיות עם ביקורת עצמית כי היינו צריכים לקחת צעד קדימה. הדבר החיובי היחידי במשחק הוא איך ששיחקנו בהגנה".