רק לפני חודשיים - אז עוד בלי לאו מסי הפצוע - הובסה אינטר מיאמי 4:0 אצל ניו יורק רד בולס. הלילה (בין שבת לראשון) הגיעה הנקמה - והיא הייתה מתוקה מאוד. הקבוצה מפלורידה, עם הכוכב הארגנטינאי כשיר ובכושר שיא, פירקה את יריבתה ורשמה מולה 2:6 מהדהד, ניצחון ששמר אותה בפסגת ה-MLS שבוע נוסף.
עד כמה החיסרון של מסי היה אז גדול? אם תסתכלו על נתוני המשחק הנוכחי, תבינו לבד. "הפרעוש" שבר שלושה שיאי MLS והדהים עם שער וחמישה בישולים במחצית אחת. זו הייתה הכמות הגדולה ביותר של אסיסטים לשחקן במשחק בודד - במחצית ובמשחק שלם. תוסיפו לזה שמסי היה מעורב באופן ישיר בשישה שערים - יותר מכל אחד אחר בתולדות הליגה.
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
משחק ענק. מסי
(צילום: Megan Briggs/Getty Images)
הציוץ של החשבון הרשמי של ה-MLS
בכלל, זה היה משחק משוגע. מסי וחבריו פיגרו 1:0 בהפסקה, אבל המחליף מתיאס רוחאס (48) ומסי (50) הפכו תוך שתי דקות. אלוף העולם עם נבחרת ארגנטינה בישל שער נוסף לרוחאס (62) והוסיף עוד שלושה כאלו עד לסיום - כולם לחברו הטוב לואיס סוארס, שהשלים שלושער (והגיע ל-10 כיבושים העונה) תוך 12 דקות (69, 75 ו-81).
בכך, סוארס עלה לראש טבלת מלכי השערים של ה-MLS העונה לצד...מסי. ל"פרעוש" יש עשרה שערים ו-12 בישולים בשמונה משחקים בלבד העונה במדים הוורודים של אינטר מיאמי. מדהים. אפילו החשבון הרשמי של ה-MLS צייץ: "מסי לא אנושי". אינטר מיאמי עם 24 נקודות בפסגה, שלוש יותר מסינסינטי לה משחק פחות.
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
צמד-חמד. מסי וסוארס
(צילום: Megan Briggs/Getty Images)
ליאל עבדה לא נכלל בסגל של שארלוט, שגברה 0:2 על פורטלנד טימברס. תאי בריבו ישב על הספסל ולא שותף ב-2:2 של פילדלפיה יוניון אצל די.סי יונייטד.