נראה שבאיירן אוהבת לפתוח את העונה בצורה מגומגמת ואז לתת פוש ולסגור סיפור כדי לזכות באליפות. זה בדיוק מה שקרה בעונה שעברה, וגם העונה זה החל באופן דומה, כך שרק לאחרונה השחקנים של האנזי פליק כבשו את הפסגה.
הכל היה נראה ורוד אצל אלופת אירופה, שיצאה לפגרה חג המולד במומנטום טוב. ביום ראשון היא אפילו חגגה עם חמישייה, אבל הערב (שישי) משהו קרה לה, משהו שלא אמור לקרות.
2 צפייה בגלריה
פלוריאן נויהאוס חוגג
פלוריאן נויהאוס חוגג
פלוריאן נויהאוס חוגג את שער הניצחון
(צילום: AFP)
באיירן הפסידה 3:2 למנשגלדבאך, הפסד שעל הנייר נראה סביר, גלדבאך אפילו קבוצה די טובה – אך הצורה בה זה קרה צריכה להדליק לפליק כמה נורות.
אחרי 26 דקות הבווארים כבר הוליכו ביתרון של שני שערים. רוברט לבנדובסקי כבש את שערו ה-20 העונה (בליגה בלבד, כן?), כשהבקיע מהנקודה הלבנה, לאון גורצקה הכפיל והכל הלך בכיוון הנכון.
אך עד להפסקה המומנטום התהפך. צמד של יונאס הופמן (36 ו-45), שני השערים מבישולים של לארס שטינדל, שלחו את הקבוצות לחדרי ההלבשה בשוויון 2:2. הופמן הוסיף בישול למאזן שלו בדקה ה-49, כשפלוריאן נויהאוס השלים את המהפך.
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
20 שערי ליגה. רוברט לבנדובסקי
(צילום: EPA)
באיירן לחצה, אך פשוט לא הצליח למצוא את המסגרת וירדה מנוצחת. לייפציג, שתארח מחר את דורטמונד למשחק מסקרן, תעלה לפסגה אם תנצח.