ג'ירונה ממשיכה בעונה המדהימה שלה. ההפתעה הגדולה של הליגה הספרדית הביסה הערב (שני) 0:3 את אלאבס ושבה למקום הראשון על חשבון ריאל מדריד, שירדה למקום השני. הקבוצה של מיצ'ל רשמה את ניצחונה השביעי בשמונת משחקי הליגה האחרונים ו-11 מתוך 12 האחרונים בכל המסגרות.
ה-2:4 הגדול על ברצלונה במחזור האחרון היה איתות ברור מצד ג'ירונה שהיא ממש לא רואה בעצמה כקוריוז של פתיחת עונה, אלא מתחרה רצינית בצמרת, אולי אפילו כזאת שתוכל להדהים את ספרד וכל אירופה וללכת עד הסוף. ארטם דובביק האוקראיני כבש ראשון לזכות המארחת בדקה ה-23, ופורטו הוריד את הקטלאנים עם להפסקה עם יתרון 0:2 כשכבש בדקה ה-42. דובביק דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-59, השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק.
1 צפייה בגלריה
שחקני ג'ירונה חוגגים עם פורטו
שחקני ג'ירונה חוגגים עם פורטו
שוב בפסגה. שחקני ג'ירונה חוגגים עם פורטו
(EPA/SIU WU)
במחזור הבא תצא ג'ירונה למשחק חוץ קשה מול בטיס ומחזור לאחר מכן היא תפתח את משחקיה בשנת 2024 כשתארח את אתלטיקו מדריד מהמקום הרביעי לקרב צמרת מסקרן.

איטליה

אטאלנטה רשמה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות ורביעייה שנייה ברציפות כשהביסה 1:4 את סלרנטינה במשחק שנעל את המחזור ה-16 בליגה האיטלקית. הקבוצה של ג'אן פאולו גאספריני עלתה למקום השביעי והורידה משם את רומא, וגם צימקה את הפער מהמקום הרביעי - המוליך לליגת האלופות - לשתי נקודות בלבד.
דווקא האורחת עלתה ליתרון ראשונה ואף הוליכה 0:1 במחצית משער של לורנצו פירולה בדקה ה-10, אך המחצית השנייה הייתה כולה של אטאלנטה. מוריאל השווה, ומריו פשאליץ' קבע מהפך חמש דקות לאחר מכן. שארל דה קטלארה כבש את השלישי בדקה ה-83, ואלכסיי מירנצ'וק הרוסי חתם עם הרביעי דקה לפני תוספת הזמן.