אינטר מיאמי פתחה הערב (שני) את משחקיה בטורניר הידידות גביע ריאד עם הפסד 4:3 למוליכת הליגה הסעודית אל-הילאל.
לאו מסי, לואיס סוארס, סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה - הרביעייה שהייתה שותפה לטרבל של ברצלונה עם לואיס אנריקה ב-2015 - פתחו בהרכב הארוחת. מנגד, הקבוצה המקומית הגיעה למפגש ללא שחקניה שנמצאים בגביע אסיה עם נבחרת סעודיה, אבל זה לא הפריע לה לפתוח חזק ולעלות ליתרון כפול משערים של אלכסנדר מיטרוביץ' (10) ואבדולה אלחמדן (13). סוארס צימק עם שערו הראשון במדי אינטר מיאמי (34) אבל מיכאל קבע 1:3 עוד לפני המחצית וחגג את השער כמו כריסטיאנו רונאלדו. בפתיחת חצי השני מסי התעורר, ותוך דקה הוא מחק את היתרון הסעודי עם שער בפנדל (54) ובישול לדויד רואס (55). קצב השערים המסחרר נרגע, אבל בדקה ה-88 מלקום כבש את שער הניצחון.
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
שער ובישול שלו לא הספיקו. מסי
(צילום: Francois Nel/Getty Images)
עקיצה למסי? מיכאל חוגג כמו רונאלדו
מיאמי עדיין לא ניצחה במסע משחקי ההכנה שלה לקראת עונת 2024 של ה-MLS, כשלצד התוצאה היום היא גם סיימה ב-0:0 מול נבחרת אל סלבדור והפסידה 1:0 לדאלאס. ביום חמישי (20:00) היא תפגוש את אל-נאסר של רונאלדו, למה שעשוי להיות המפגש האחרון עי פעם בינו למסי.
לאחר מכן, מיאמי תמשיך מזרחה כדי להתמודד מול הונג קונג ו-ויסל קובה היפנית, לפני שתסיים את ההכנה עם משחק שיפגיש את מסי לראשונה עם עם מועדון נעוריו, כשהיא תארח את ניואלס אולד בויס ב-15 בפברואר.
2 צפייה בגלריה
סוארס
סוארס
עדיין לא ניצח עם אינטר מיאמי. סוארס
(צילום: NURELDINE / AFP)
מיאמי, אותה מאמן טאטה מרטינו, עוד אקס ברצלונה, סיימה את העונה שעברה במקום ה-14 מתוך 15 במזרח. אבל את העונה הקרובה היא תפתח עם רביעיית האגדות של ברצלונה, והציפייה היא כמובן ללכת עד הסוף ולזכות לראשונה באליפות ה-MLS.