עוד ערב ללא לאו מסי: ברצלונה הודיעה היום (שלישי) שהכוכב יישאר מחוץ לסגל הקבוצה למשחק מחר (22:00) מול פרנצווארוש ויקבל מנוחה. מסי לא שותף גם במחזור הקודם של ליגת האלופות בחוץ מול דינאמו קייב, אז הוגדרה ההיעדרות שלו כמנוחה.
בארסה הסתדרה לא רע בלעדיו באוקראינה עם ניצחון 0:4, שהבטיח לה סופית את ההעפלה לשלב הבא. אם תנצח הערב, רק הפסד 2:0 ביתי במחזור הסיום מול יובנטוס - בהנחה שזו תנצח מחר את קייב - ימנע ממנה את המקום הראשון בבית.
2 צפייה בגלריה
מסי במחווה למראדונה
מסי במחווה למראדונה
מסי במחווה למראדונה. ינוח
(צילום: רויטרס)
אגב, במשחק האחרון של בארסה בליגה מול אוסאסונה, מסי שותף ועוד איך, כבש את השער הרביעי של הקבוצה בניצחון (שוב 0:4) וחגג עם מחווה יוצאת דופן לדייגו מראדונה שהלך לעולמו בשבוע שעבר, כשהסיר את חולצתו וגילה מתחתיה חולצה של קבוצת ניואלס אולד בויס, עם המספר 10 על הגב. מדובר בקבוצה שבה החל מסי את הקריירה וגם מראדונה שיחק בה במהלך הקריירה שלו, בשנת 1993. מסי סיפר בעבר כי כאשר היה ילד בן 6 ראה מהיציע את מראדונה מבקיע שער במדי הקבוצה מול אמלק - ורבים הצביעו על הדמיון הרב בין השער שכבש הכוכב הארגניטינאי השבוע לשער ההוא של מראדונה.
עוד שניים שינוחו מחר הם השוער מארק אנדרה טר שטגן שחזר לאחרונה מפציעה, והקשר הברזילאי פיליפה קוטיניו. אחד שישחק ככל הנראה הוא אנטואן גריזמן, שנראה כי לאחר קרוב לעונה וחצי במדי הבלאוגראנס מתחיל לחזור לכושר שהיכרנו ממנו באתלטיקו מדריד, הבקיע מול קייב (אחרי שעלה מהספסל ל-26 דקות), ומול אוסאסונה סיפק את אחד משערי העונה עד כה עם וולה אדיר מ-20 מטרים - והוסיף גם בישול לקוטיניו.
2 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן חוגג
אנטואן גריזמן חוגג
אנטואן גריזמן חוגג. מתחיל להיכנס לעניינים
(צילום: גטי אימג'ס)