ארבעה ימים לאחר פיטוריו של פטריק ויירה ויומיים לאחר התבוסה לארסנל - מונה היום (שלישי) רוי הודג'סון למאמנה החדש של קריסטל פאלאס. הלונדונים נמצאים במשבר קשה, כאשר ניצחונם האחרון בליגה היה ב-31 בדצמבר 2022, וכרגע נמצאת ברצף של ארבעה הפסדים.
פאלאס אמנם נמצאת במקום ה-12 בפרמייר-ליג, אך רחוקה שלוש נקודות בלבד מווסטהאם שמתחת לקו היום וארבע נקודות מהמקום האחרון - והיא בסכנת ירידה ממשית. הלונדונים מאמינים כי ניסיונו הרב של הודג'סון בן ה-75 יסייע להם בכל הנוגע למאבקי התחתית, כאשר עד תום העונה נותרו עוד עשרה מחזורים.
1 צפייה בגלריה
קדנציה שנייה בפאלאס. הודג'סון
קדנציה שנייה בפאלאס. הודג'סון
קדנציה שנייה בפאלאס. הודג'סון
(צילום: רויטרס)
"אנחנו נמצאים בתקופה מאוד מאתגרת, אבל אנחנו מאמינים בניסיון של הודג'סון, ההיכרות שלו עם המועדון והיכולת שלו לעזור לשחקנים לעשות את הנדרש כדי להשאיר את הקבוצה בליגה", אמר יו"ר קריסטל פאלאס סטיב פאריש.
הודג'סון, שחוזר לקדנציה שנייה בפאלאס לאחר שאימן שם ב-2017-2021 אמר לאחר המינוי: "זה כבוד גדול בשבילי שביקשו ממני לחזור. המועדון הזה תמיד היה משמעותי מאוד עבורי. המטרה היחידה שלנו היא להתחיל לנצח ולהשיג את הנקודות ההכרחיות בשביל שנשרוד בליגה".
כשחקן, רוי הודג'סון גדל בקריסטל פאלאס, ועלה ממחלקת הנוער שלה לקבוצה הבוגרת במדיה ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה האנגלית הבכירה. בשנת 2017 כאמור חזר למועדון כמאמן ראשי למשך ארבע שנים. להודג'סון אימן בעשרות קבוצות לאורך הקריירה, וגם במספר נבחרות (אנגליה, שווייץ, פינלנד ואיחוד האמירויות). הוא לא זכה בתארים עם קבוצותיו האנגליות (אימן בין השאר בליברפול), אך כן זכה בתארים כשאימן בשבדיה (שבע אליפויות ושני גביעים) וגם בדנמרק ושווייץ.