סוכנת נסיעות פורטוגלית בשם מריה סילבה עקצה את כריסטיאנו רונאלדו בכמעט 250 אלף פאונד - ובית המשפט גזר עליה ארבע שנות מאסר על תנאי, כך מדווחים כלי תקשורת בפורטוגל.
אותה סוכנת עקצה גם את סוכנו של רונאלדו, ז'ורז'ה מנדש ב-14 אלף פאונד, את אקס מנצ'סטר יונייטד, נאני, ב-1,500 פאונד ושחקני כדורגל נוספים.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: רויטרס)
על פי הדיווחים בפורטוגל, סילבה בת ה-53 הייתה סוכנת הנסיעות הפרטית של רונאלדו, והסופרסטאר עד כדי כך בטח בה שנתן לה את מספר כרטיס האשראי שלו וכן את קוד ה-PIN לכרטיס שמאפשר לה לבצע רכישות בשמו.
סילבה החליטה לרכוש "עבור רונאלדו" לא פחות מ-200 חבילות טיולים מפורטוגל למדינות ברחבי אירופה, אפריקה וכן לארצות הברית, טיולים שכמובן הוא לא באמת לקח בהם חלק, וגם לא ידע עליהם.
3 צפייה בגלריה
מנדש. גם הוא מהנעקצים
מנדש. גם הוא מהנעקצים
מנדש. גם הוא מהנעקצים
(צילום: gettyimages )
סוכנת הנסיעות העבירה למעשה את הכספים מהחשבון של רונאלדו לחשבון האישי שלה ולא לחשבון של סוכנות הנסיעות בה היא עבדה, וכך למעשה בוצעה הגניבה. סוכנות הנסיעות בה עבדה סילבה כבר הודיעה כי החזירה את הכספים לכל הקורבנות, ואף הסכימה לשלם כספי פיצויים חודשיים לנפגעים.
גניבת הכספים מרונאלדו קרתה בין השנים 2007 ל-2010, כשעוד שיחק בקדנציה הראשונה שלו במנצ'סטר יונייטד ולאחר מכן עבר לריאל מדריד, אך נשמרה בשקט עד לחשיפה בתקשורת הפורטוגלית.
3 צפייה בגלריה
נאני
נאני
נאני
(צילום: AFP)
על פי הדיווח, בשנת 2011 נתן רונאלדו הצהרה בנושא כשטס במיוחד במטוס פרטי ממדריד לפורטו על מנת להיפגש עם החוקרים בתחנת המשטרה המקומית. מכיוון שסילבה הודתה בכל ההאשמות נגדה, רונאלדו לא היה צריך להגיע גם לבית המשפט על מנת להעיד במשפטה.