ביום ראשון (18:30) תפתח צ'לסי את את העונה החדשה ואת העידן החדש תחת מאוריסיו פוצ'טינו כשתארח את ליברפול במסגרת המחזור הראשון הפרמייר-ליג. כרגע, היא תעשה זאת ללא ספונסר על החולצה של השחקנים. זאת לאחר שההסכם שלה עם חברת Three תם בסיום העונה הקודמת, וכרגע עוד לא נמצאה האלטרנטיבה. כזכור, מדובר בקבוצה שהוציאה 818 מיליון אירו בשוק ההעברות מאז הקיץ שעבר (לעומת 275 מיליון אירו שהכניסה בתקופה זו), אז הבעלים טוד בהולי השתלט על המועדון.
צ'לסי לא צפויה לחתום על הסכם חדש עד למחזור הפתיחה, אך בקבוצה לא מודאגים מכיוון שהם מתמקדים בהשגת העסקה הטובה ביותר. כפי שדווח ב"טלגרף", מנכ"ל המועדון, כריס יוראסק, אחראי על לחתום על עסקה עם ספונסר חדש ומסרב להתפשר על איכות העסקה, מכיוון שלדעתו היא עלולה להציב "רף לא רצוי" למשא ומתן עתידי.
3 צפייה בגלריה
קרני צ'וקוואמקה
קרני צ'וקוואמקה
מקרה חריג. קרני צ'וקוואמקה עם החולצה החלקה
(צילום: Justin Casterline / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
3 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי לפני משחק האימון בול בורוסיה דורטמונד
שחקני צ'לסי לפני משחק האימון בול בורוסיה דורטמונד
ישחקו ככה בהמשך העונה? שחקני צ'לסי לפני משחק האימון מול בורוסיה דורטמונד
(צילום: AP Photo/Nam Y. Huh)
צ'לסי קיוותה למצוא הסכם חסות ששווה יותר מהעסקה הקודמת של 40 מיליון ליש"ט לשנה עם Three. עם זאת, העונה המאכזבת שלה, אותה סיימה במקום ה-12, הפכה את המשימה לקשה הרבה יותר. למועדון היה הסכם פוטנציאלי עם פרמאונט שנחסם על ידי הפרמייר-ליג מכיוון שהיא חששה שזה ירגיז את בעלי זכויות השידור. גורמים רשמיים בסטמפורד ברידג' ניהלו שיחות עם חברת ההימורים סטייק על עסקה שהייתה שווה כ-40 מיליון ליש"ט, אבל צ'לסי פרשה מהמשא ומתן על רקע חשש מתגובה נגדית של האוהדים. אליאנץ, ענקית הביטוח הגרמנית, היא חברה נוספת שנקשרה כאפשרות עבור צ'לסי הקיץ.
אגב, הכדורגל האנגלי כבר ידע בעבר קבוצה ששיחקה ללא ספונסר על החולצה. לפני עונת 2019/20, אחרי שירדה מהפרמייר-ליג, האדרספילד חשפה חולצת פסים נטולת ספונסר, כחלק ממהלך שיזמה חברת ההימורים Paddy Power לקידום תלבושות נטולות ספונסר, במטרה להחזיר את החולצה לאוהדים.

צרות בצרורות

עניין ספונסר הוא ממש לא הבעיה הכי גדולה של צ'לסי. היום הודיעה הקבוצה כי כריסטופר אנקונקו, שנפצע במשחק ההכנה של צ'לסי נגד בורוסיה דורטמונד לפני כמה ימים, נותח בברכו ו"ייעדר תקופה ממושכת". לפי הדיווחים, החלוץ הצרפתי ישוב לפעילות רק בעוד כארבעה חודשים.
3 צפייה בגלריה
כריסטופר אנקונקו
כריסטופר אנקונקו
כריסטופר אנקונקו
(צילום: Mike Stobe / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
אנקונקו בן ה-25, שעבר הקיץ לבלוז מלייפציג אחרי שנרכש בינואר תמורת כ-60 מיליון אירו, סיים את העונה שעברה כמלך שערי הבונדסליגה (ביחד עם ניקלאס פולקרוג) אחרי שכבש 16 שערים. זאת למרות שהוא שותף ב-25 הופעות ליגה בלבד בגלל שורה של פציעות ובראשן קרע חלקי ברצועה הצולבת בברך שמנע ממנו לקחת חלק במונדיאל.
כרגע ניקו ז'קסון שהגיע מוויאריאל וארמנדו ברויה הם החלוצים היחידים של צ'לסי, כשרומלו לוקאקו נמצא בדרך החוצה.