התנהגות פרועה של אוהדים שפרצו לאצטדיון וומבלי על מנת לצפות בגמר יורו 2020 גרמה לפציעת אביו של הארי מגווייר. ב"סאן" דווח שצעירים שלא היו ברשותם כרטיסים נכנסו בכוח לאצטדיון דרך כניסת הנכים, וגרמו לשברים בצלעותיו של אבי בלם ולכך שהוא סבל מקשיי נשימה.
מגווייר (28), שקרא לנקוט בצעדים נגד גולשים שגידפו ברשתות החברתיות על רקע גזעני את השחקנים שהחטיאו פנדלים – מרקוס רשפורד, ג'יידון סאנצ'ו ובקאיו סאקה, גילה כי אביו אלן (56) נפל קורבן לאלימות הזו. האב, שהגיע כמובן לצפות בבנו משחק במדי נבחרת אנגליה מול איטליה, נפל לרצפה בזמן שחבורת הצעירים פרצה לאצטדיון והחלה לרמוס את העוברים ושבים.
2 צפייה בגלריה
הארי מגווייר וג'ורדן פיקפורד מאוכזבים
הארי מגווייר וג'ורדן פיקפורד מאוכזבים
מגווייר לא רק התאכזב מההפסד, הוא גם דאג לאביו
(צילום: getty images)
"זה היה מאוד מפחיד", סיפר הבלם והודה שנשם לרווחה על כך שילדיו, אותם נוהג הסב להחזיק בידיו, לא שהו עימו באותה העת. "אני אסיר תודה על כך שזה לא הסתיים גרוע יותר. אבא שלי נקלע למרכז המהומה, לא דיברתי איתו יותר מדי אבל אני מרוצה מכך שהילדים שלי לא היו איתו. אני לא רוצה שמישהו יחווה דבר כזה במשחקי כדורגל, אז אני מקווה שנלמד מזה כדי שלהבא זה לא יקרה".
מגווייר האב נרמס בזמן שעשה את דרכו למושבים המיועדים למשפחות הכדורגלנים בלוויית סוכנו של השחקן, קנת' שפרד. הוא לא הזעיק עזרה מכיוון שעל פי הדיווחים לא רצה לגרום למהומה תקשורתית לפני המשחק החשוב ביותר בקריירה של בנו.
2 צפייה בגלריה
הארי מגווייר
הארי מגווייר
"זה עלול היה להסתיים גרוע יותר". הארי מגווייר
(צילום: getty images)
מגווייר האב לא היה הנפגע היחיד, באופן טבעי. אוהדת איטלקייה סיפרה: "הגעתי עם הילדים שלי ופתאום ראינו אנשים בלי כרטיסים תופסים את המקומות המסומנים שלנו. הם היו שיכורים והשתינו. זו הייתה אחת החוויות הגרועות ביותר שעברתי בחיים שלי". אופ"א כבר הודיע שתפתח בחקירת האירועים.