דאבל לרובן דיאש. אחרי שנבחר על ידי העיתונאים לשחקן העונה בחודש מאי, בלם מנצ'סטר סיטי זכה היום (שבת) בתואר שחקן העונה שמוענק על ידי הנהלת הפרמייר-ליג.
בדרך לזכייה עקף דיאש את חברו לקבוצה, קווין דה בריינה, שסיים שני במרוץ, ואת הארי קיין מטוטנהאם. עוד ברשימת השחקנים שהיו מועמדים: ברונו פרננדש ממנצ'סטר יונייטד, ג'ק גריליש מאסטון וילה, מוחמד סלאח מליברפול, תומאש סוצ'ק מווסטהאם ומייסון מאונט מצ'לסי.
2 צפייה בגלריה
רובן דיאס
רובן דיאס
רובן דיאש
(צילום: AP)
דיאש הצטרף לסיטי בקיץ הקודם אחרי שנרכש מבנפיקה ליסבון ב-65 מיליון פאונד. הוא ערך 32 הופעות העונה בליגה, כבש שער אחד וסייע לקבוצתו לרשום 15 משחקים ללא ספיגה. סך הכל ספגה סיטי העונה 32 שערים. דיאש דורג ראשון בפרמייר-ליג בבעיטות שהצליח לחסום (22 כאלה), ראשון בתיקולים (88), ראשון בהרחקות בנגיחה (47), שני במאבקי אוויר (61) ושני במסירות שהשלים (2,438).
תואר מנג'ר העונה, הלך כצפוי לפפ גווארדיולה. הספרדי שהוביל את הסיטיזנס לאליפות מרשימה גבר על מרסלו ביילסה (לידס), דייויד מויס שכמעט עלה לצ'מפיונס עם ווסטהאם, ברנדן רוג'רס שפספס את ליגת האלופות עם לסטר ברגע האחרון ואולה גונאר סולשיאר.
2 צפייה בגלריה
פודן רץ אל פפ אחרי השער
פודן רץ אל פפ אחרי השער
פודן רץ אל פפ. השחקן הצעיר והמנג'ר של העונה
(צילום: AP)
פיל פודן זכה בתואר השחקן הצעיר של העונה. הוא הקדים את דיאש, דומיניק קלברט-לואין, מרקוס רשפורד, דקלאן רייס, בוקאיו סאקה והשוער אילן מליה. האנגלי בן ה-21 היה מעורב ב-14 שערי ליגה של האלופה העונה. שער העונה שייך לאריק לאמלה שהבקיע ראבונה מרהיבה בדרבי מול ארסנל בחודש מרץ.