האם המעבר של אוסקר גלוך לאנגליה בדרך לקרום עור וגידים? בבלוג ההעברות 'פוטבול אינסיידר' מדווחים כי אסטון וילה צפויה להציע לזלצבורג לא פחות מ-40 מיליון פאונד על קשר נבחרת ישראל. עוד נטען בדיווח כי האוסטרים - שתחילה סירבו לוותר על גלוך - עשויים כעת לקבל את ההצעה בעקבות ההפסד אתמול (שלישי) לבנפיקה וההדחה מליגת האלופות.
אם אכן בסופו של דבר תרכוש אסטון וילה, שחווה עונה מצוינת בפרמייר-ליג ונחשבת להפתעת העונה עד כה, את גלוך בסכום זה, הוא יהפוך לכדורגלן הישראלי היקר בהיסטוריה. נכון לעכשיו, הישראלי ששילמו עליו את דמי ההעברה הגבוהים ביותר הוא מונס דאבור, שנרכש ב-15 מיליון אירו על ידי סביליה - מאותה זלצבורג בה משחק גלוך.
1 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
אסטון וילה תציע עבורו 40 מיליון פאונד? גלוך
(צילום: EPA/JOSE SENA GOULAO)
רק לפני יומיים נחשף ב'פוטבול אינסיידר' כי אסטון וילה מגלה עניין בגלוך ורוצה לרכוש אותו עוד בחלון ההעברות הנוכחי בינואר הקרוב. עוד נכתב כי "גלוך בן ה-19 מסומן כאחד הכישרונות הגדולים באירופה, ובעל ניסיון בליגת האלופות. הוא מבוקש בקבוצות גדולות נוספות שעוקבות אחריו. גורם המקורב לאסטון וילה טוען כי במועדון רואים בגלוך שחקן בעל פוטנציאל להגיע לרמות הגבוהות. הם מרגישים שהוא יתאים לפרויקט של אמרי".
כאמור, לפני המשחק המכריע נגד בנפיקה במחזור הנעילה של שלב הבתים של ליגת האלופות, בזלצבורג לא גילו התלהבות, בלשון המעטה, על המחשבה לוותר על גלוך. המנהל המקצועי של הקבוצה, ברנרד זאונבוכנר, התייחס לשחקן וציין כי לא נעשתה פנייה בעניינו: "היכולת של אוסקר טובה יותר בחצי השנה האחרונה והוא גם מעורב יותר ביצירת שערים. מאוד נוח לו בזלצבורג, הוא מרגיש את את האמון בו כחלק מהתהליך ויש לו חוזה לטווח ארוך, כך שזה טבעי שהוא יסיים את העונה אצלנו. הרבה קבוצות מעוניינות בו, אבל אין פניות בעניינו והוא כולו מפוקס בזלצבורג".