המחזור השני של הסרייה א' האיטלקית ננעל היום (שני) עם שני משחקים. יובנטוס נראתה רע וסיימה ב-0:0 מול סמפדוריה. לפני כן, רומא - שהתקשתה גם היא - גברה 0:1 על העולה החדשה קרמונזה.
סמפדוריה – יובנטוס 0:0 | גם כשניצחה 0:3 את ססואולו במחזור הראשון, יובנטוס הייתה פחות טובה מיריבתה. היום, הגברת הזקנה רשמה שישה איומים בלבד על שער היריבה, נראתה אפורה למדי, ולא הצליחה למצוא את השער. בזוווית החיובית עבורה, היא טרם ספגה העונה ונראה כי גלייסון ברמר, הבלם שנרכש מטורינו תמורת 40 מיליון אירו, נכנס באופן די מושלם לנעליים הגדולות שהשאירו ג'אורג'יו קייליני ומתיאס דה-ליכט. מנגד, סמפדוריה טרם כבשה אחרי שבמחזור הראשון הפסידה 2:0 לאטאלנטה.
2 צפייה בגלריה
דושאן ולאחוביץ' במאבק על הכדור
דושאן ולאחוביץ' במאבק על הכדור
דושאן ולאחוביץ' במאבק על הכדור
(צילום: רויטרס)
רומא – קרמונזה 0:1 | בדיוק כמו במחזור הראשון, גם הפעם מחזיקת הקונפרנס ליג הציגה יכולת לא משכנעת אך בכל זאת ניצחה 0:1. בשבוע שעבר היה זה בריאן כריסטנטה שהעניק את הניצחון על סלרניטנה, והערב היה זה שער של כריס סמלוניג מול העולה החדשה. אוהדי הזאבים הגיעו לעונה עם הר של ציפיות בעקבות הגעתו של פאולו דיבאלה, אך כרגע קבוצתם מתקשה מול יריבות נוחות, ולא בטוח שהיכולת הזאת תספיק בשבוע הבא מול יובנטוס (שבת, 19:30). שחקני רומא עלו למשחק עם חולצות של ג'יני ויינלאדום וגם חגגו עם אחת כזאת את שער הנצחון, זאת מכיוון שהקשר ההולנדי ספג פציעה קשה באימון הקבוצה בשבוע שעבר וצפוי להיעדר לתקופה ארוכה. עוד בגזרת החדשות הרעות עבור רומא: ניקולו זאניולו נפגע בידו במהלך המשחק ופונה מהמגרש.
2 צפייה בגלריה
שחקני רומא חוגגים עם חולצה של ווינאלדום
שחקני רומא חוגגים עם חולצה של ווינאלדום
שחקני רומא חוגגים עם חולצה של ווינאלדום
(צילום: EPA)
בלה ליגה: אלצ'ה – אלמריה 1:1, ג'ירונה - חטאפה 1:3.