אחרי ה-3:4 המטורף של ארסנל על לוטון, המחזור ה-15 של הפרמייר-ליג הגיע הערב (רביעי) לשיאו כאשר אסטון וילה הפתיעה את מנצ'סטר סיטי עם 0:1 ועקפה אותה בטבלה, מנצ'סטר יונייטד ניצחה את צ'לסי 1:2 בזכות צמד של סקוט מקטומיניי, וליברפול התקרבה לפסגה עם 0:2 על נועלת הטבלה שפילד יונייטד.
אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 0:1 | זו לא טעות, אחרי 15 מחזורים, אסטון וילה (מקום שלישי עם 32 נקודות) מדורגת מעל הטרבליסטית מנצ'סטר סיטי (מקום רביעי עם 30 נקודות). הקבוצה של אונאי אמרי האריכה את הרצף הביתי המדהים שלה ל-14 ניצחונות בליגה, בעוד הקבוצה של פפ גווארדיולה לא ניצחה כבר בארבעה משחקי ליגה רצופים. לאון ביילי הכריע את ההתמודדות (74).
4 צפייה בגלריה
ביילי
ביילי
ביילי
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:2 | לקבוצה של אריק טן האח יש סקורר נהדר, ובאופן מפתיע למדי קוראים לו סקוט מקטומיניי. אחרי שברונו פרננדש החמיץ פנדל (9), הקשר הסקוטי כבש צמד (19, 69) והעלה את מאזן השערים שלו העונה בליגה לחמישה - הכי הרבה מבין שחקני יונייטד. קול פאלמר השווה זמנית (45), וצ'לסי רק במקום העשירי. יונייטד עלתה זמנית למקום השישי, ויכולה להיות מעודדת מאוד מהיכולת.
4 צפייה בגלריה
סקוט מקטומיניי
סקוט מקטומיניי
סקורר נהדר. מקטומיניי
(צילום: Oli SCARFF / AFP)
שפילד יונייטד - ליברפול 2:0 | הקבוצה של יורגן קלופ החזירה את ההפרש מארסנל שבפסגה לשתי נקודות בלבד עם ניצחון בחוץ על נועלת הטבלה שספרה את ההפסד ה-12 שלה העונה. וירג'יל ואן דייק (37) ודומיניק סובוסלאי (94) העניקו לאורחת ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות.
4 צפייה בגלריה
ליברפול ואן דייק סובוסלאי
ליברפול ואן דייק סובוסלאי
ליברפול שוב קרובה לארסנל. ואן דייק וסובוסלאי חוגגים
(צילום: REUTERS/Molly Darlington)

הגביע הגרמני

במשחק המרכזי של הערב בגרמניה ושל שלב שמינית הגמר בכלל, שטוטגרט מהמקום השלישי בבונדסליגה המשיכה בעונה המדהימה שלה עם 0:2 ביתי על בורוסיה דורטמונד. סרו גיראסי האדיר כבש בדקה ה-55 את שערו ה-18 העונה בכל המסגרות, וסילאס קטומפה אמבומפה קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-78.
4 צפייה בגלריה
שטוטגרט נועצת את השני ברשת של דורטמונד
שטוטגרט נועצת את השני ברשת של דורטמונד
שטוטגרט המשיכה בעונה המדהימה שלה
(צילום: EPA/ANNA SZILAGYI)
באיירן לברקוזן נעצרה בשבת עם 1:1 נגד דורטמונד אחרי 14 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל היום היא חזרה לנצח, 1:3 ביתי על פאדרבורן מליגת המשנה, ועלתה לרבע הגמר. אבל הקבוצה של צ'אבי אלונסו בכל זאת סיימה את הערב מודאגת, זאת לאחר שפלוריאן וירץ, הכוכב בן ה-20, נפצע בכך רגלו הימנית והוחלף. ויקטור בוניפייס (12), אקסקיאל פלאסיוס (28) ופטריק שיק (88) כבשו עבור מוליכת הבונדסליגה, סבסטיאן קלאס רק צימק זמנית (83).
זארבריקן, שנמצאת במקום ה-11 בליגה השלישית והדהימה בסיבוב הקודם את האלופה באיירן מינכן עם 1:2, המשיכה במסע המדהים שלה בגביע עם 0:2 ביתי על איינטרכט פרנקפורט.