מילאן, איך לא, בשמיים אחרי ה-1:2 אתמול (שבת) בדרבי על אינטר. לראשונה מאז 1995/96, הרוסונרי פתחו עונה עם ארבעה ניצחונות רצופים. בכל הפעמים הקודמות, אגב, זה הסתיים עם הסקודטו ביד.
זה היה הניצחון הראשון של מילאן בדרבי במסגרת הליגה מאז ינואר 2016 ומי שאחראי לו היה זלאטן איברהימוביץ'. השבדי בן ה-39 התאושש מהקורונה וכבש צמד תוך שלוש דקות (13 ו-16) מול האקסית. החבורה של סטפנו פיולי לא רק בודדה בפסגה, אלא גם הנחילה ליריבה העירונית הפסד ראשון העונה.
3 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
אין עוד מלבדו. איברהימוביץ'
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
מדבר כמו שהוא כובש
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ' וסטפנו פיולי
זלאטן איברהימוביץ' וסטפנו פיולי
זלאטן חוגג עם פיולי
(צילום: AP)
זלאטן, שכבש כאמור פעמיים, השווה את שיאו של סילביו פיולה לשחקן מעל גיל 38 שכובש צמד או יותר בסרייה א'. לשני השחקנים יש ארבעה משחקים כאלה ברזומה. "משתבח עם הגיל? כנראה שכן", צחק איברהימוביץ'. "אני מרגיש נוח יותר ועם ניסיון. אף אחד לא יכול לעצור אותי".
השבדי דיבר גם על הקורונה ואיך הרגיש לאחר שנדבק: "איבדתי מעט את חוש הטעם, אבל לא היו לי עוד סימפטומים. נבדקתי כל שלושה ימים ואמרתי לעצמי שהייתי משחק בדרבי גם אם הייתי עדיין חיובי לנגיף".
"תהילה". כך בחר זלאטן להתייחס בטוויטר לצמד שכבש בדרבי
זלאטן המשיך לפתוח את הלב ודיבר על מה שעבר בשנים האחרונות: "אני יודע מה הרמה שלי. לאחר הפציעה נסעתי לאמריקה כדי להרגיש בחיים. אמרתי לז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד שאני לא מוכן ולא רוצה להיות אכזבה, אז טסתי ל-MLS. מינו ראיולה (הסוכן שלו) אמר לי לחזור לאירופה. סיפר שמילאן צריכה אותי, אז באתי".
"אני מרגיש שחקן שלם יותר מאשר לפני 10 שנים. אם היה לי את הכושר מלפני עשור, אף אחד לא היה עוצר אותי אז. שימו לב, גם היום לא יכולים לעצור אותי. אני מתאמן קשה, אני משחק עם ניסיון ועם חברים לקבוצה שמוכנים לעזור. אנחנו חייבים תמיד להתאמן ב-200 אחוז".
לשאלה האם אחרי פתיחה מושלמת של העונה, מילאן יכולה לזכות בסקודטו, ענה זלאטן: "אנחנו לוקחים את זה משחק אחד בכל פעם. כשהגעתי, המטרה הייתה להעפיל לאירופה ועשינו זאת. אני כן חושב שהסקודטו אפשרי. כי אם אתה מאמין, אתה יכול להשיג הכל. ועדיין, יש עוד דרך ארוכה לעבור".