TSV הארטברג מהליגה האוסטרית הבכירה הציגה רשמית את מדי הקבוצה לעונת 2025/26. למה זה מעניין? ובכן, כי שוב מדובר בעיצוב שכל כולו חוסויות. לאחר שבעונה שעברה הופיעו על החולצה, השרוולים והמכנסיים לא פחות מ-19 מותגים שונים, כך לפי "Sports Business", המועדון המשיך לדבוק באותה אסטרטגיה שיווקית.
הפעם, לפי האתר "Footy Headlines", ישנה אפילו כמות גדולה יותר של לוגואים של ספונסרים: על חזית החולצה מופיעים לא פחות מ-17, עוד חמישה נמצאים על חזית המכנסיים, וספונסר נוסף מופיע גם על הגרביים. לא סתם כונו המדים ברשתות החברתיות "חליפת אופניים" - והפכו פעם נוספת לוויראליים.
אבל מעבר לבדיחות ברשתות, מדובר כמובן באסטרטגיה כלכלית של המועדון הקטן מהרטברג - עיירה בת כ-6,700 תושבים בדרום-מערב אוסטריה. למרות הביקורת על העיצוב, במועדון רואים בחולצות פתרון בר-קיימא שמאפשר להם לשרוד מבחינה כלכלית. בריאיון לעיתון האוסטרי "Mein Bezirk" בעונה שעברה, דובר המועדון רולנד פוכאס הסביר: "אנחנו שמחים מאוד על הספונסרים שלנו – בלעדיהם, זה לא היה אפשרי מבחינה כלכלית". לדבריו, המטרה היא להימנע מהתלות בספונסר ראשי יחיד. "אנחנו לא רוצים להיות תלויים בגורם אחד כמו מועדונים אחרים", אמר.
מבין עשרות הלוגואים שמכסים את המדים, זה של PROfertil בולט במיוחד - תוסף תזונה שמיועד לטיפול באי פוריות אצל גברים. מעבר לכך שהוא מופיע על החולצה, שמו גם מתנוסס על אצטדיון הקבוצה. נשיאת המועדון, בריגיטה אנרל, היא מייסדת חברת Lenus Pharma, שמייצרת את התוסף - מה שמסביר את הקשר ההדוק.
בליגת העל האוסטרית אין מגבלות על מספר הספונסרים שמותר להציג על מדי המשחק. ההגבלות היחידות נוגעות למיקום וגודל הלוגו של הליגה (בחלק הימני של החזה), ולגודל ומיקום מספר השחקן ושמו.





