בסרביה עדיין לא נרגעים מהתקרית בה היה מעורב אתמול ביברס נאתכו. שחקנה של פרטיזן בלגרד ספג השמצות מקשר וויבודינה ונבחרת לוקסמבורג, סייד קוראץ', במהלך המשחק בין הקבוצות.
קוראץ' (שנולד בבוסניה) תקף את קפטן נבחרת ישראל עד לא מזמן וקרא לו: "תומך של מדינה שרוצחת אנשים". נאתכו, המשמש כקפטן פרטיזן ונחשב לאחד השחקנים האהובים בקבוצתו, נראה רותח מזעם ואיים לרדת מהמגרש בגלל אותן השמצות מכוערות וקשות.
1 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
רתח מזעם. נאתכו
(צילום: EPA)
לאחר מכן אף פנה למאמנו של קוראץ' ואמר לו, על-פי התקשורת הסרבית: "תוציא אותו או שאני הורג אותו". לכן, על-פי התקשורת הסרבית, ההתאחדות המקומית שוקלת ענישה הדדית. קוראץ' על האמירות הפוגעניות והאנטי-ישראליות ונאתכו על ה"איומים" שנקלטו, כך נראה, במצלמות הטלוויזיה.
אגב, בסופו של דבר נאתכו המשיך לשחק והשלים 90 דקות. במשחק עצמו פרטיזן הפסידה 3:2 בביתה משער של נייגוס פטקוביץ' בדקה ה-94. זה היה הפסדה החמישי ברציפות של פרטיזן בליגה הסרבית ובסיום המחזור היא ראתה את הכוכב האדום בלגרד מוכתרת רשמית לאלופה.
בסרביה מדווחים שנאתכו נראה כעוס גם אחרי שריקת הסיום, ואף סירב ל"סולחה" עם קוראץ'. "סקנדל על הדשא", נכתב באתר "נובה". ב"ספורטל" הוסיפו: "בהתחלה לא הבינו למי נאתכו מתכוון, אבל לא מן הנמנע ששני השחקנים ייענשו".