כרגיל, מי שהספיד מהר מדי את ערן זהבי אוכל את הכובע. החלוץ הישראלי, שפתח את הקדנציה שלו בפ.ס.וו בצורה יחסית צולעת, נמצא בשבועות האחרונים, או אפשר להגיד אפילו בחודשים האחרונים, בכושר שיא.
אתמול (ראשון) כבש הישראלי את שני השערים הראשונים של קבוצתו ב-1:3 הקליל על פורטונה. לזהבי יש כבר תשעה שערי ליגה ב-17 משחקים בלבד, ובשנת 2021 הוא הבקיע 12 שערים ב-15 משחקים בכל המסגרות.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: רויטרס)
זהבי הספיק לעשות היסטוריה קטנה בתקופתו הקצרה בפ.ס.וו. השער שכבש מול איאקס היה ה-5,000 של פ.ס.וו בליגה ההולנדית, והשער הראשון שהבקיע אתמול היה ה-60,000 בתולדות הליגה.
"זהבי הגיע לפ.ס.וו בשלב מאוחר, ואז הוא נדבק בקורונה ולאחר מכן נפצע", הסביר מאמנו רוג'ר שמידט את הפתיחה הפחות טובה שלו. "אבל הוא עבד ועובד קשה, ועכשיו מבקיע הרבה שערים. לקח לו זמן להתחבר, אך כעת ניתן לראות את ההשפעה שיש לניסיון שלו".
בתקשורת ההולנדית עוסקים לא מעט ביחסים בין זהבי לכוכב הצעיר של פ.ס.וו דונייל מאלן, שלפעמים במשחקים נראה שהוא בכוונה לא מוסר לישראלי במצבים קורצים. להולנדי יש כבר 14 שערי ליגה העונה, אבל לאחרונה הוא נמצא ביכולת פחות טובה.
"זהבי ומאלן בקשר טוב מאוד ולומדים אחד את השני. מאלן צריך לשנות קצת את הסכנון שלו כי הם משחקים עכשיו שני חלוצים יחד. בהתחלה הוא לא היה מרוצה מזה, אבל הוא עדיין מגיע להזדמנויות שלו". בעיתון "ED" שיבחו את הישראלי: "זהבי הפך מפלופ ללהיט. הוא השחקן החשוב ביותר של פ.ס.וו".