עולם הכדורגל עוד מנסה לעכל את החתימה הרשמית של כריסטיאנו רונאלדו באל-נאסר הסעודית. אחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים חתם אתמול (שישי) רשמית במועדון מהממלכה הערבית עד 2030, וצפוי להרוויח סכום אסטרונומי של 200 מיליון אירו לכל התקופה.
"אני נרגש לקראת החוויה בליגה שונה ומדינה חדשה", אמר CR7 לאחר החתימה הרשמית. "החזון של אל-נאסר מעורר השראה. אני מצפה לפרוש את חבריי החדשים ולעזור לקבוצה להמשיך להצליח ולהגיע לעוד הישגים". רונאלדו צפוי למלא בנוסף תפקיד משמעותי בנוגע להצעה הסעודית לארח את מונדיאל 2030.
1 צפייה בגלריה
רונאלדו אל-נסאר
רונאלדו אל-נסאר
"היסטוריה בהתהוות". רונאלדו באל-נסאר
(צילום: אל-נאסר)
אל-נאסר הכריזה על ההחתמה - מין הסתם הגדולה בתולדותיה - ברשתות החברתיות: "היסטוריה בהתהוות. ההחתמה הזו לא רק תעודד את המועדון להצלחות, אלא גם את הליגה המקומית, המדינה ודורות שלמים של ילדים וילדות שיקבלו השראה להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם. ברוכים הבאים כריסטיאנו רונאלדו לביתך החדש באל-נאסר".
בעמוד הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות של אסיה חגגו גם הם את הצטרפותו של רונאלדו לאל-נאסר, שמשתתפת כמובן במפעלים של היבשת. במקביל, כמות העוקבים באינסטגרם של אל-נאסר הכפילה את עצמה מ-860 אלף ל-1.6 מיליון.

ביקורת על המעבר

בסעודיה אולי חוגגים את ההחתמה הגדולה בתולדות הליגה, אך ברחבי העולם פרשנים, עיתונאים ואוהדים הגיבו בצער וגם בלעג למהלך, שככל הנראה מלמד על סיום דרכו של רונאלדו בטופ של הכדורגל העולמי.
ברחבי הרשת דאגו להזכיר את הציטוט של רונאלדו בריאון שנתן ב-2015, כשאמר "אני רוצה לפגוש עם כבוד, לא בארה"ב, קטאר או דובאי". כעת האמירה הזו הוצפה מחדש על ידי גולשים שעקצו את הפורטוגלי. "חוזה גדול הייתה המוטיבציה שלו לאורך כל הדרך", נכתב על ידי עיתונאי אוהד מנצ'סטר יונייטד רוב בלנש.
"הוא גמר את הקריירה שלו עם הריאיון אצל פירס מורגן וכשמסי זכה במונדיאל", אמר הפרשן ושחקן העבר ג'ימי קראגר. "הוא רצה להישאר באירופה, זה סיום עצוב עבורו". לא מעט ציוצים המשווים בין מסי לרונאלדו עלו לרשת, המציגים את הזכייה של הפרעוש במונדיאל לעומת חתימתו של רונאלדו באל-נאסר.