סאגת לאו מסי עדיין לא הגיעה לסיומה, אבל כפי הנראה הסיפור בדרך לתפנית. חורחה מסי, אביו של לאו, אישר היום (חמישי) בפני עיתונאי "דפורטס קואטרו" מארגנטינה, כי קיימת אפשרות סבירה שהפרעוש יישאר עונה נוספת בבארסה.
שינוי הכיוון המסתמן של מסי מגיע בעקבות הפגישה אמש בין חורחה מסי, לנשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברטומאו. מסי האב הבהיר לברטומאו כי בנו לא מעוניין להישאר, אך נשיא בארסה הודיע לו שאין כל כוונה לנהל משא ומתן על שחרורו וכי המועדון מוכן להציע לו חוזה משודרג כולל הארכה בשתי עונות נוספות.
2 צפייה בגלריה
ליונל מסי
ליונל מסי
ליונל מסי. עוד אין החלטה
(צילום: רויטרס)
ברטומאו הוסיף כי מסי עדיין מיועד להוביל את הפרויקט החדש שבונה רונלד קומאן במועדון. "איך הוא יכול לעזוב? הוא אחד משלנו", טען הנשיא. חורחה מסי מן הצד השני הבהיר: "יהיה לו קשה להישאר".
דבריו של האב מצטרפים לשורת דיווחים שקדמו לכך. עיתונאי הספורט הארגנטינאי, מרטין ארבאלו מ"Tyc", פרסם שכרגע יש סיכוי של 90 אחוז שמסי יישאר בסוף בברצלונה. ארבאלו הוסיף כי הכוכב צפוי לקבל היום (חמישי) את ההחלטה הסופית שלו בנושא.
2 צפייה בגלריה
חורחה מסי
חורחה מסי
חורחה מסי לפני הפגישה
(צילום: רויטרס)
על פי אותו דיווח, מסי עשוי לשחק בברצלונה בעונה הקרובה שתהיה גם האחרונה בחוזהו הנוכחי ובסיומה לעזוב כשחקן חופשי וללא עיסוק בכל הנושאים הבירוקרטיים והמשפטיים שכרוכים במעבר שלו כעת.
קול דומה נשמע גם מכיוונו של מסימיליאנו ביאנקוצ'י, בן דודו של מסי, ששוחח עם התקשורת האיטלקית והפתיע בדבריו המסויגים: "אני חושב שהפרידה שלו מברצלונה לא הייתה סופית. לא בטוח בכלל שהוא יעזוב".
פורסם לראשונה: 08:51, 03.09.20