סרחיו אגוארו הודיע אתמול (שני) באופן רשמי כי יעזוב את מנצ'סטר סיטי בסיום העונה, וכמובן שלא עבר יותר מדי זמן עד שהחלו לדבר על היעד הבא שלו, כאשר הקבוצה הבולטת בהקשר הזה הייתה ונשארה ברצלונה.
הארגנטיני בן ה-32 נחשב לאחד מחבריו הקרובים של לאו מסי, וכחלק מהניסיון לפייס את הכוכב, הקטאלנים יעשו מאמץ להחתים את קון בהעברה חופשית בקיץ. זאת גם הייתה אחת מההבטחות הבולטות של הנשיא החדש-ישן ז'ואן לאפורטה. מסי ואגוארו משתפים פעולה כבר שנים במדי האלביסלסטה, ועשו זאת עוד מהנבחרות הצעירות.
2 צפייה בגלריה
ליונל מסי וקון אגוארו
ליונל מסי וקון אגוארו
ליונל מסי וקון אגוארו. בקרוב האיחוד?
(צילום: רויטרס)
לא רק ברצלונה נמצאת בתמונה. פ.ס.ז' עשויה לפנות אליו במטרה להנחיתו במקום חלוץ ארגנטיני אחר, מאורו איקרדי, שעשוי לעזוב בסיום העונה. גם יובנטוס בוחנת אפשרות של "טרייד" בין כוכבים מארגנטינה, כאשר פאולו דיבאלה שוב מועמד לעזוב וייתכן שהגברת הזקנה תצטרף למרוץ אף היא.
באנגליה דווח שצ'לסי עוקבת אחרי מצבו. הבלוז מעוניינים בראש ובראשונה בארלינג הולאנד, אבל הנורבגי נמצא חזק על הרדאר של ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי, כך שקשה לראות אותו מגיע דווקא לסטמפורד ברידג', ואגוארו בהחלט מהווה אופציה חלופית.
2 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו. מבוקש
(צילום: gettyimages)
אגוארו, שנחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות מנצ'סטר סיטי, הבקיע 257 שערים ב-384 משחקים וזכה עם הסיטיזנס בארבע אליפויות וגביע אנגלי אחד. כהוקרה על תרומתו הודיע הבעלים חלדון אל מובארק על הקמת פסל לכבודו מחוץ לאצטדיון האיתיחאד לצדם של שני כוכבי עבר גדולים אחרים: וינסנט קומפאני ודויד סילבה.
ההודעה של אגוארו עשתה לא מעט רעש ברשתות החברתיות. סולן להקת אואזיס, ליאם גלאגר, שידוע כאוהד שרוף של סיטי צייץ: "לאחד והיחיד סרחיו אגוארו, תודה על כל הטוב שהבאת למועדון. אתה אגדה אמיתית ובהצלחה בהמשך".
שחקן העבר ופרשן הווה, גארי ליניקר, צייץ: "יצרת כל כך הרבה זיכרונות עבור האוהדים באנגליה. בהצלחה". מייקל אואן כתב: "אחד הגדולים בתולדות הפרמייר-ליג עוזב. איזה שחקן. היה פשוט תענוג לצפות בו".