באנגליה מדווחים שבלם ליברפול וירג'יל ואן דייק קרע את הרצועה הצולבת בברך לאחר תיקול חזק של שוער אברטון ג'ורדן פיקפורד, וייעדר שמונה חודשים מהמגרשים.
הוא הוחלף בדקה ה-11 במשחק מול אברטון (2:2), ופונה לבית חולים כדי לעבור צילומים. אגב, פיקפורד לא קיבל אפילו כרטיס צהוב והוא התנצל בפני ואן דייק לאחר המשחק. השופט הודה כי היה צריך להרחיק את פיקפורד. "ואן דייק רגיל לשחק עם כאבים אז העובדה שלא יכול היה להמשיך הייתה מדאיגה. פיקפורד פשוט בעט בו", אמר לפני כן יורגן קלופ.
4 צפייה בגלריה
רגע הפציעה של וירג'יל ואן דייק
רגע הפציעה של וירג'יל ואן דייק
רגע הפציעה של וירג'יל ואן דייק
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
וירג'יל ואן דייק אחרי הפציעה
וירג'יל ואן דייק אחרי הפציעה
"רגיל לשחק עם כאבים". ואן דייק אחרי הפציעה
(צילום: AP)
כמו שניתן להבין, בליברפול באו בטענות בעיקר לשופטים לאחר המשחק הסוער בגודיסון פארק, שגרם גם לפציעתו של תיאגו אלקנטרה מתיקול חזק של רישרליסון שכן הורחק. "הפציעה של תיאגו לא נראית טוב, לא יודעים מה יש לו", הוסיף קלופ.
ליברפול גם פיספסה ניצחון בדקה ה-93, כשהשופט פסל לקפטן ג'ורדן הנדרסון שער בטענה כי המבשל סאדיו מאנה היה בעמדת נבדל. למרות זאת, ניתן היה לראות בבירור כי בזמן המסירה החלוץ היה בקו אחד עם הגנת אברטון. הנדרסון לא ידע בסיום אם לצחוק או לבכות, כשאמר ל-BT ספורט: "הם מעקמים לפעמים את הקו כדי שיהיה נבדל. אנחנו מאוכזבים שלא השגנו את הניצחון, יצרנו הרבה מצבים. אני חושב שהיינו ראויים לניצחון ואברטון מרוצה מהתיקו".
4 צפייה בגלריה
ג'ורדן הנדרסון
ג'ורדן הנדרסון
ג'ורדן הנדרסון
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ לא מבין
(צילום: AP)
הנדרסון היה לפחות מרוצה מכך שקבוצתו התאוששה מה-7:2 המשפיל לאסטון וילה לפני שני מחזורים: "המשחק ההוא היה נורא, כולים יודעים את זה, אבל הכי חשוב זה איך אנחנו מגיבים. כעת מסתכלים קדימה לעבר יום רביעי ולמפגש עם איאקס בליגת האלופות. תמיד מתרכזים במשחק הבא".
קלופ: "לא ראיתי נבדל במהלך, מצטער. מישהו מוכן להסביר לי איך זה היה נבדל? מישהו כנראה החליט שזה היה אופסייד".