פ.ס.ז' מעוניינת מאוד, גם שמה של מנצ'סטר יונייטד הוזכרה בהקשר ללאו מסי, אבל נראה שכוכב ברצלונה כבר בחר את היעד המועדף עליו: מנצ'סטר סיטי. בתקשורת הקטאלנית דווח הבוקר כי הקבוצה האנגלית "העבירה הילוך" בכל הקשור לצירוף הארגנטינאי. אחר הצהריים פרסמה העיתונאית הארגנטינאית ורוניקה ברונאטי שהצדדים כבר הגיעו לסיכום כספי.
הבוקר פורסם ב"מונדו דפורטיבו" שאביו של לאו מסי, חורחה, כבר נמצא במו"מ עם סיטי ובשבוע הבא הוא ומנכ"ל המועדון האנגלי, פראן סוריאנו, כנראה יפגשו בברצלונה. על הפרק: האפשרות שסיטי תציע לברצלונה מספר שחקנים וסכום כסף, כדי שתוכל לעמוד במגבלות הדיווהפייר-פליי. אחד השחקנים ששמם נקשר עם מעבר לקאמפ נואו הוא גבריאל ז'סוס.
2 צפייה בגלריה
פפ ומסי. יתאחדו?
פפ ומסי. יתאחדו?
פפ ומסי. יתאחדו?
(צילום: EPA)
הדיווח של ברונאטי על הסיכום בין מסי לסיטי
בתוכנית המדרידאית "אל צ'ירינגיטו", ששודרה הלילה, נטען כי כבר לאחר התבוסה 8:2 לבאיירן מינכן, מסי שוחח עם חבריו ואמר להם ש"תם עידן מבחינתו". כמו כן, הובהר שם כי מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז' הן שתי הפינליסטיות בקרב על שירותיו של מסי. בנוסף, התוכנית פרסמה תמונות, בו נראה מסי נפגש לארוחה עם לואיס סוארס, שכידוע כבר קיבל הודעה כי הוא לא בתוכניות המועדון.
בצרפת, לעומת זאת, עדיין מאמינים כי מסי יגיע לפארק דה פראנס. העיתונאי המוערך, פלורן טורשו, מהל'אקיפ, פירסם כי פ.ס.ז' תלך בכל הכוח לא רק על מסי, אלא גם על סוארס. דבר שעל פניו, נראה כבלתי אפשרי, לאור חוקי הפייר-פליי והשכר הגבוה שידרוש "הפרעוש".
2 צפייה בגלריה
סוארס ומסי כבר מתכוננים לבאיירן מינכן
סוארס ומסי כבר מתכוננים לבאיירן מינכן
סוארס
(צילום: AP)
תחנת הטלוויזיה הקטלאנית, TV3, דיווחה אחר הצהריים (חמישי) כי נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברטומאו, יהיה מוכן להודיע על התפטרותו במידה שלאו מסי יחזור בו מהכוונה לעזוב את המועדון, ויצהיר רשמית כי הוא נשאר בקאמפ נואו.
כזכור, הסיבה המרכזית שבעקבותיה הפרעוש מעוניין לעזוב את ברצלונה אחרי כל כך הרבה שנים היא התנהלות הנהלת המועדון ובראשה כמובן ברטומאו.
פורסם לראשונה: 10:57, 27.08.20