בעוד שלושה שבועות ייפתח טורניר יורו 2021 בו תנסה נבחרת פורטוגל לשמור על התואר בו זכתה לפני חמש שנים. כריסטיאנו רונאלדו וחבריו יפתחו במפגש עם הונגריה בבודפשט ב-15 ביוני ולאחר מכן ימשיכו בעימותים בבית המוות עם גרמניה (19 ביוני במינכן) וצרפת (23 ביוני בבודפשט).
רונאלדו ישאף בטורניר לתקן את העונה האחרונה המאכזבת מבחינתו, בה לא הצליח לזכות עם יובנטוס בתואר חשוב (אלא אם אפשר לקרוא לגביע האיטלקי תואר משמעותי). הוא ייהנה משורה של כוכבים אדירים שינסו לעזור לו להשיג את המטרה, ביניהם ברנרדו סילבה ממנצ'סטר סיטי, דיוגו ז'וטה מליברפול וז'ואו פיקס מאתלטיקו מדריד.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
הפורטוגלים חוגגים
הפורטוגלים חוגגים
דיוגו ז'וטה ופפה
(צילום: AP)
היום (חמישי) פרסם המאמן פרננדו סנטוס את הסגל, בו נכללים שלושה בלמים - פפה, ז'וזה פונטה ורובן דיאס. כשנשאל לגבי האפשרות שישחק בשיטה הכוללת שלושה בלמים אמר המאמן: "זו לא הפרספקטיבה שלי ואני גם לא חושב שזה יהיה הדבר הטוב ביותר עבור הנבחרת. חוץ מזה, רוב השחקנים מגיעים מקבוצות בהן משחקים עם ארבעה שחקנים בהגנה".

הסגל המלא

שוערים: אנטוני לופס (ליון), רוי פטריסיו (וולבס), רוי סילבה (גרנאדה).
שחקני הגנה: ז'ואו קנסלו (מנצ'סטר סיטי), נלסון סמדו (וולבס), ז'וזה פונטה (ליל), פפה (פורטו), רובן דיאס (מנצ'סטר סיטי), נונו מנדס (ספורטינג ליסבון), רפאל גריירו (בורוסיה דורטמונד).
קשרים: דנילו פריירה (פריז סן ז'רמן), ז'ואו פאליניה (ספורטינג ליסבון), רובן נבס (וולבס), ברונו פרננדס (מנצ'סטר יונייטד), ז'ואו מוטיניו (וולבס), רנאטו סאנצ'ס (ליל), סרג'יו אוליביירה (פורטו), וויליאם קרבאליו (בטיס).
חלוצים: פדרו גלנסאלבש (ספורטינג ליסבון), כריסטיאנו רונאלדו (יובנטוס), דיוגו ז'וטה (ליברפול), אנדרה סילבה (איינטרכט פרנקפורט), ברנרדו סילבה (מנצ'סטר סיטי), גונסאלו גדש (ולנסיה), ז'ואו פליקס (אתלטיקו מדריד), רפא סילבה (בנפיקה).