האם אולה גונאר סולשיאר בדרך הביתה? ה"מנצ'סטר איבנינג ניוז" דיווח היום (חמישי) כי השדים האדומים כבר פנו לאקס טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, שנחשב עוד אשתקד למועמד המוביל להחליף את המנג'ר הנורבגי.
הארגנטינאי בן ה-48, שפוטר לפני קרוב לשנה מטוטנהאם, סיפר רק לאחרונה כי "ישמח לחזור לפרמייר-ליג", ונמצא על הכוונת של ראשי יונייטד כבר תקופה ארוכה. ביתר כלי התקשורת בממלכה טוענים כי הנהלת המועדון עדיין מגבה את סולשיאר, אבל פתיחת העונה המזעזעת של הקבוצה - מקום 15 בפרמייר-ליג עם 7 נקודות מ-18 אפשריות - לא משאירה מקום לספק: כסאו של הנורבגי מתנדנד. הפסד בשבת (14:30) מול אברטון עשוי לחרוץ את גורלו במועדון.
4 צפייה בגלריה
סולשיאר מאוכזב
סולשיאר מאוכזב
הכסא שלו מתנדנד. סולשיאר
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
יחזור לפרמייר-ליג? פוצ'טינו
(צילום: EPA)
היכולת הרעה של מנצ'סטר יונייטד בפרמייר-ליג זלגה אתמול, כידוע, גם לליגת האלופות. השדים האדומים ספגו הפסד בכורה העונה במפעל - ומביך במיוחד: 2:1 בטורקיה לבשקשהיר.
יונייטד פיגרה 2:0 עוד במחצית הראשונה משני שערים באשמה הישירה של חוליית ההגנה. דמבה בה כבש בדקה ה-13 אחרי שנותר חופשי לחלוטין ודהר לבדו לעבר השער מקו מחצית המגרש. אדין וישקה הכפיל (40) כששלושה שחקני הגנה עמדו בזמן הבעיטה ממש סמוך לקו השער.
4 צפייה בגלריה
אדינסון קבאני
אדינסון קבאני
הפנים של קבאני אומרות הכל
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד
מרקוס רשפורד
מרקוס רשפורד לא רוצה להסתכל למצלמה
(צילום: AP)
כל כך חופשי. דמבה בה, רגע לפני השער הראשון
"השער הראשון נבע מחוסר ארגון מוחלט, ספגנו גול של ליגת ילדים", רתח שחקן העבר של יונייטד, פול סקולס, שפירשן את המשחק לרשת BT. "לא מובן מה רביעיית ההגנה עשתה. זה היה מביך". כוכב עבר נוסף של יונייטד, רובין ואן פרסי, המשיך באותו הקו: "מעולם לא ראיתי שער כזה, ההגנה פשוט הופקרה".
ואן פרסי המשיך לתקוף: "בזמני במנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון אמר ש'לא אכפת לי להפסיד כל עוד רצתי יותר מהיריבה'. אני די בטוח שהיום שחקני בשקשהיר רצו יותר מאלה של יונייטד. זה סיפור המשחק וזה מאכזב".
גם אואן הארגריבס, ששיחק בעבר בשדים האדומים, לא חסך ביקורת: "אני לא בטוח שראיתי אי פעם גול כזה. הבעיה היא שהשחקנים מחכים למסירה שלא ממש מגיעה והם לא באמת חוזרים להגנה. כדור אחד נחטף וראיתם איך דמבה בה נותר חופשי".
פורסם לראשונה: 23:17, 04.11.20