בן שהר פתח ברגל ימין את הקדנציה שלו בקפריסין. החלוץ בן ה-30 כבש הערב (שישי) את השער הראשון של אפואל ניקוסיה ב-2:2 על קרמיוטיסה, במחזור הראשון בליגה באי השכן.
בדקה ה-14 בעט יורגוס אפרם לקורה והישראלי שלח את הריבאונד פנימה. איסמעיל סאסי הטוניסאי איזן כעבור שבע דקות. רפאל סנטוס החזיר את היתרון לאפואל (73), אנדראס קריסטו קבע את תוצאת המשחק (75).
2 צפייה בגלריה
שהר חוגג
שהר חוגג
ספתח נהדר. שהר
(צילום: ראובן שוורץ)
כזכור, מדובר בפעם השלישית בקריירה של שהר בה הוא עוזב את ישראל לאירופה, כשבעבר שיחק כבר בלא פחות מ-10 קבוצות שונות ביבשת. בסך הכל, אפואל התחנה ה-13 בקריירה של שהר, שירוויח בקפריסין למעלה מחצי מיליון אירו בשנתיים.
מדובר בסכום גבוה מזה שהיה מרוויח אם היה נשאר בבאר שבע תחת חוזה מקוצץ מזה המקורי עליו חתם. יש לציין שאם במהלך השנתיים הקרובות ירצה לעזוב את ניקוסיה למועדון אחר הוא יצטרך את אישורה של באר שבע למהלך.
לשהר יהיה בקרוב חבר חדש באפואל: עומר אצילי. הקשר סיכם את כל תנאיו היום בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. אצילי, שנחת הבוקר בקפריסין, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ויחתום באופן רשמי על חוזהו במוצאי שבת ולאחר מכן יוצג במועדון.
2 צפייה בגלריה
סולומון חוגג עם דודו
סולומון חוגג עם דודו
סולומון והחברים בשחטאר. ניצחון קליל
(צילום: רויטרס)
* באוקראינה, מנור סולומון נכנס בדקה ה-76 ב-1:3 של שחטאר דונייצק על קולוס קובליבקה, במחזור הפתיחה. שלושה פנדלים רצופים נשרקו לשחטאר, טייסון (45) ומרלוס (53) החטיאו, אלאן פטריק כבש (60) והשלים צמד (70). טטה הוסיף (72). דניס קוסטישין רק צימק (77).