ערן זהבי פתח ברגל ימין את הופעת הבכורה שלו בליגה ההולנדית, כאשר פ.ס.וו איינדהובן רשמה הערב (ראשון) 0:2 ביתי על פורטונה סיטארד. בתום ארבעה מחזורים בליגה ההולנדית פ.ס.וו מדורגת במקום השני עם 10 נקודות, בדיוק כמו הראשונה פיינורד והשלישית הירנביין.
הישראלי אמנם לא חגג שער בכורה במסגרת המקומית, אבל בישל נהדר לדוניל מאלן כבר בדקה החמישית. זהבי גם הצליח לכבוש כמה דקות מאוחר יותר, אך השער נפסל בטענת נבדל. בסך הכל נפסלו לאיינדהובן ארבעה שערים רק במחצית הראשונה.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
זהבי. היה חד כרגיל
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
דוניל מאלן
דוניל מאלן
מאלן מעלה את פ.ס.וו ליתרון
(צילום: גטי אימג'ס)
זהבי, ששיחק 90 דקות בניצחון על רוזנבורג בליגה האירופית ביום חמישי בו כבש ובישל, הוחלף בדקה ה-62 על ידי נוני מדוואקה, שחטף כדור על קו מחצית המגרש והשלים מהלך אישי גדול שקבע את תוצאת המשחק (85).
זהו ניצחונה השמיני מתוך תשע המפגשים האחרונים של פס.וו על פורטונה סיטארד. כעת יוצאת הליגה ההולנדית לפגרת נבחרות ומשחקה הבא של פ.ס.וו יהיה בדיוק בעוד שבועיים, בחוץ מול זוולה.

מהלך המשחק

דקה 5': שער! 0:1 לפ.ס.וו! בישול מצוין של ערן זהבי, השאיר את דוניל מאלן מול השוער וזה גלגל בקלות פנימה.
8': זהבי מצא את הרשת בפעם הראשונה בליגה ההולנדית, אבל השופט פסל את השער בטענת נבדל.
15': שער נוסף של פ.ס.וו נפסל בגלל נבדל. הפעם מאלן הגביה לראש של ראיין תומאס, אך ה-VAR התערב.
23': פורטונה כמעט השוותה. ליסנדרו סמדו בעט למשקוף.
40': בפעם השלישית במשחק, שער של איינדהובן נפסל. הפעם היה תורו של מאלן לחגוג מוקדם מדי.
44': זהבי כמעט הבקיע. הישראלי נגח ופספס בסנטימטרים בודדים את המסגרת.
48': הזוי. ה-VAR עובד שעות נוספות במשחק הזה. מאורו ג'וניור הבקיע ושוב נטען לנבדל.
85': שער! 0:2 לאיינדהובן. נוני מדוואקה, שהחליף את זהבי, הכפיל את התוצאה בתום מהלך אישי יפה. הכישרון בן ה-18 חטף כדור על קו מחצית המגרש והמשיך לבד עד שסיים עם הכדור ברשת.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי. הוחלף במחצית השנייה
(צילום: גטי אימג'ס)

הרכבים

פ.ס.וו איינדהובן: איבון מבוגו; דנזל דומפריס, ג’ורדן טזה, אוליבייה בוסקאלי, ניק וירחבר; ראיין תומאס, פאבלו רוסאריו, מאורו ג’וניור (יוריט הנדריקס, 62), קודי גאקפו; דוניל מאלן, ערן זהבי (נוני מדוואקה, 62).
סיטארד: אלכסיי קושלב; לזרוס רוטה, מרטין אנגהה, רואל יאנסן, ג’ורג’ קוקס; יוריט סמיטס (בסאלה סמבואו, 74), טספלדט טקי, זיאן פלמינג; מאטס סונטינס, ליסנדרו סמדו (אמיל הנסון, 71), סבסטיאן פולטר.
פורסם לראשונה: 17:38, 04.10.20