משחק כזה לא רואים כל יום, גם לא כל שנה ולא כל עשור. בצ'קה טופולה הסרבית אירחה את סטיאווה בוקרשט בסיבוב השני שלי מוקדמות הליגה האירופית והשתיים סיימו ב-6:6 מטורף בתום 120 דקות. הרומנים עלו אחרי ניצחון 4:5 בפנדלים.
דז'אן מיליצ'ביץ' (11) ובורקו דורונצ'יץ' (14) העלו את הסרבים ל-0:2 מהיר. פלורינל קומאן (25) ודניס מאן (50) השוו. ננאד לוקיץ' כבש שוב לסרבים (51) אך דניס מאן שוב איזן (63). בדקה ה-93 סטיאווה הפכה את התוצאה משער עצמי של בוז'אן בלץ. דקה מאוחר יותר סשה טומנוביץ' שלח את המשחק להארכה. דניס מאן השלים שלושער (105) ונענה בשיוויון של יאנקו טומבסביץ' דקה מאוחר יותר.
4 צפייה בגלריה
שחקני סטוואה חוגגים
שחקני סטוואה חוגגים
שחקני סטוואה חוגגים
(צילום: פייסבוק)
אדריאן פטר העלה את הרומנים ל-5:6 (108), אבל טומבסביץ' שלח את המשחק משוגע הזה לפנדלים. נשמע מטורף? אז רק שתדעו שהסרבים עשו את זה בתשעה שחקנים לאחר ששניים הורחקו. לצערה של בצ'קה, היא החמיצה פנדל אחד וסיטאווה עלתה אחרי 4:5 בבעיטות ההכרעה. יש לציין שהרומנים חסרו תשעה שחקני סגל, שלא יכלו לשחק בשל היותם חולי קורונה.

ביברס נאתכו כבש, טוטנהאם ומילאן עלו

עומר אצילי כבש היום (חמישי) את שער הבכורה שלו במדי אפואל ניקוסיה, שעלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית אחרי 1:4 בחוץ על קייסר הקזחית.
הישראלי נכנס כמחליף במחצית וכעבור שתי דקות כבש את השלישי של הקבוצה הקפריסאית, שגם הצליחה להיחלץ מפיגור מוקדם. זהו בסך הכל משחקו השני של אצילי בקבוצתו החדשה. בן שהר פתח בהרכב האורחת והוחלף בדקה ה-58. אפואל ניקוסיה תפגוש בשלב הבא את המנצחת במפגש בין לובליאנה (סלובניה) וזרניצ'קי הבוסנית.
ביברס נאתכו כבש בפנדל (104) את שער הניצחון של פרטיזן בלגרד ב-0:1 הקשה שלה בחוץ על ג'הורג'ה המולדבית.
מוחמד עוואד ערך בכורה במדי לך פוזנן, שטיילה ל-0:3 בחוץ על האמרבי. אקס מכבי חיפה נכנס בתוספת הזמן והיה על המגרש כאשר פיליפ מרצ'ינובסקי כבש את השלישי בדקה ה-93. פדרו טיבה (55) ויקוב קמינסקי (89) חגגו קודם לכן.
4 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
שער ניצחון. נאתכו
(צילום: EPA)
טוטנהאם נזקקה למהפך דרמטי בבולגריה כדי לעבור את לוקומוטיב פלובדיב עם 1:2 בחוץ. גאורגי מינצ'ב העלה את המקומיים ליתרון (71), אבל אז הורחקו בזה אחר זה דניס אלמיידה (77) ובירסנט קראגארן (78). הארי קיין השווה בפנדל (80) וטאנגי אנדומבלה (85) הפך.זלאטן איברהימוביץ' (23) והקאן צ'לאהנגולו (67) כבשו ב-0:2 של מילאן בחוץ על שמרוק רוברס.

4 צפייה בגלריה
טוטנהאם חוגגת
טוטנהאם חוגגת
טוטנהאם חוגגת ניצחון דרמטי
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
מוריניו
מוריניו
הלך לו קשה. מוריניו
(צילום: רויטרס)
זלאטן איברהימוביץ' (23) והקאן צ'לאהנגולו (67) כבשו ב-0:2 של מילאן בחוץ על שמרוק רוברס.
פורסם לראשונה: 16:59, 17.09.20